کد خبر : 6068
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۰۱

جو بایدن چقدر در آمریکا طرفدار دارد

جو بایدن چقدر در آمریکا طرفدار دارد

میزان طرفداران جو بایدن در آمریکا چقدر بوده و رئیس جمهور کنونی آیا بین مردم محبوب است یا میزان تنفر افزایش یافته است؟ جو بایدن را آمریکایی ها چقدر دوست دارند؟ به گزارش مارال نیوز، کشورهای مختلف برای رصد پیشبرد امور دولتها و همچنین شخصیتهای سیاسی، در طول سال نظرسنجی های مستقیم و غیرمستقیمی از

میزان طرفداران جو بایدن در آمریکا چقدر بوده و رئیس جمهور کنونی آیا بین مردم محبوب است یا میزان تنفر افزایش یافته است؟ جو بایدن را آمریکایی ها چقدر دوست دارند؟

به گزارش مارال نیوز، کشورهای مختلف برای رصد پیشبرد امور دولتها و همچنین شخصیتهای سیاسی، در طول سال نظرسنجی های مستقیم و غیرمستقیمی از روند رضایت مردم ارائه می دهند تا بازخوردهای حاصل از  اقدامات انجام یافته مشخص شود.

سایت خبری نیویورک پست؛ پرده از آخرین نظرسنجی خود در خصوص میزان محبوبیت و طرفداران جو بایدن در آمریکا برداشت و این آمار از کاهش علاقه مندی امریکایی ها نسبت به بایدن خبر می دهد.

محبوبیت جو بایدن

یکی از موسسات افکارسنجی با در نظر گرفتن گروه های مختلف سنی اقدام به نظرسنجی از محبوبیت جو بایدن کرده که در زیر مختصری از گزارش را می خوانید.

افت علاقه مندی و محبوبیت جو بایدن در بین آمریکایی ها

موسسه ای به نام سیویکس نظرسنجی ارائه داده و در آن از عملکرد و بازخورد اقدامات جو بایدن در کشورشان سوال پرسیده که در این بین میزان رضایتمندی مردم از رئیس جمهور کنونی نسبت به گذشته  30 درصد کمتر شده است. این درصد خبر از افت قابل توجه و رسیدن آن به کمترین میزانی بوده که تا کنون در نظرسنجی ها به آن استناد شده بود.

بیشترین گروهی که بالاترین نارضایتی را از جو بایدن داشتند نیز مربوط به سنین جوان و افراد بین 18 تا زیر 35 ساله ها بودند که رضایت مندی کمتر از 40 درصدی را از جو بایدن در عملکدر و مدیریت کشور ثبت کردند.

یکی از اعضا و مشاوران حزب جمهوری خواه به نام گیردوسکی نیز تعبیر جالبی از ریاست جمهوری جو بایدن و نوع مدیریت او داشته است. او می گوید نوع مدیریت و ریاست جمهوری جو بایدن در آمریکا به دلیل هزاران سوراخ آن در حال غرق شدن می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ایران از دشمنان آمریکا محسوب می شود هر […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بلندپایه کشور آمریکا به تایوان، گفته […]

trackback
دلالیل کاهش محبوبیت و دوست داشتن بایدن توسط آمریکایی ها | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] داشتن سابق را بایدن نتوانسته داشته […]