کد خبر : 32995
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲

دلیل استعفای محمد ربیعی از ذوب آهن چیست؟

دلیل استعفای محمد ربیعی از ذوب آهن چیست؟
محمد ربیعی گفت: به این وسیله در همین مکان دست باشگاه را باز گذاشته و استعفای خود را از سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اعلام می کنم.؛

علت این که محمد ربیعی از سرمربیگری ذوب آهن اصفهان کناره گیری کرد و دلیل استعفای وی چیست؟ بعد از شکست مقابل شمس آذر سرمربی ذوب آهن استعفا داد.

سرمربی موفق سال های اخیر فوتبال ایران محمد ربیعی بعد از پایان دیدار بازی شمس آذر قزوین و ذوب آهن که با شکست دو بر صفر تیمش همراه شد از سمت خود استعفا داد.

وی در توضیح این اتفاق گفت: کارش را برای تیم انجام داده و طرفداران نیز اگر چیزی بیان می کنند به آنان حق می دهم. به این وسیله در همین مکان دست باشگاه را باز گذاشته و استعفای خود را از سرمربیگری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اعلام می کنم.

محمد ربیعی,افسوس سرمربی,ذوب آهن محمد ربیعی

عکس افسوس و ناراحتی محمد ربیعی در جریان بازی

محمد ربیعی یادآور شد: کار خودش را انجام داده و تلاش کرده کیفیت تیم با وجود همه مشکلات ارتقا یابد. همچنین تیم نسبت به نیم فصل ابتدای رقابت ها 5 بازیکن را از دست داد ولی به هر حال روند به گونه ای پیش رفت که این نتایج رقم خورد.

وی با بیان این که هر مکانی کار کرده رابطه احترام متقابل وجود داشته است، تاکید کرد: در دوره من تیم فوتبال ذوب آهن هیچ گاه به رتبه دو رقمی نرسیده و همواره تک رقمی بود.

محمد ربیعی,سرمربی ذوب آهن

محمد ربیعی با ابراز خوشحالی از این که توقع از ذوب آهن بالا رفته به هواداران حق داد. سال هایی بوده که رتبه ذوب آهن دو رقمی شده و تمایل ندارد ارتباط خود با طرفداران ذوب آهن بشکند.

او همچنین یادآور شد تصمیم وی استعفا بوده و دست باشگاه را باز می گذارد تا امروز قادر شوند مربی دیگری آورده و شاید روند بهتر شود. همچنین آن چیزی که مهم است دست یابی به موفقیت ذوب آهن است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها