کد خبر : 8820
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

مصدومان و غایبان پرسپولیس در هفته اول لیگ مقابل ذوب آهن

مصدومان و غایبان پرسپولیس در هفته اول لیگ مقابل ذوب آهن

مصدومان و غایبان پرسپولیس تهران در هفته نخست لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان چه کسانی هستند؟ پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان چه بازیکنانی را نخواهد داشت؟ لیست مصدوم ها و غایبان پرسپولیس در بازی اول مقابل ذوب آهن اصفهان را در مارال نیوز ببینید. پرسپولیس یحیی گل محمدی در

مصدومان و غایبان پرسپولیس تهران در هفته نخست لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان چه کسانی هستند؟ پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر مقابل ذوب آهن اصفهان چه بازیکنانی را نخواهد داشت؟ لیست مصدوم ها و غایبان پرسپولیس در بازی اول مقابل ذوب آهن اصفهان را در مارال نیوز ببینید.

پرسپولیس یحیی گل محمدی در هفته اول لیگ برتر با چالش جدی مواجه خواهد شد و آن نداشتن چندی از بازیکنان مطرح و خوب خود است که پیش از آغاز لیگ روی هر یک از آنها حساب ویژه ای باز کرده بود.

وحید امیری که از بزرگترین غایبان پرسپولیس است و از هفته ها قبل مشخص بود که به بازی های ابتدایی پرسپولیس نخواهد رسید، وحدت هنانوف مصدوم است. امید عالیشاه نیز محروم می باشد و حامد پاکدل نیز بعید است که به بازی با ذوب آهن اصفهان برسد.

حالا پرسپولیس تهران در نبود این 4 بازیکن کار بسیار سختی را در مقابل ذوب آهن اصفهان آن هم در یک بازی خارج از خانه خواهد داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها