کد خبر : 19990
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

دلیل بردن دست به سمت گوش در خوشحالی مسی

دلیل بردن دست به سمت گوش در خوشحالی مسی
لیونل مسی بعد گلزنی در دیدار با هلند دستهایش را به سمت گوش خود برده و رو به سمت نیمکت هلند کرد. راز این خوشحالی را بخوانیم.؛

علت خوشحالی مسی با بردن دست به سمت گوش بعد گلزنی مقابل هلند و مقابل فن خال. یکی از شادی های متفاوتی که از مسی مقابل هلند دیدیم. او رو به سمت نیمکت هلند دستهایش را به سمت گوش برده و به شکل جالب متفاوتی خوشحالی کرد.

البته خیلی ها نیز به این نوع خوشحالی که به سمت نیمکت هلند انجام شد اعتراض کردند.  آنها این حرکت را نوعی بی احترامی و بی اخلاقی می دانند که البته زیاد نیز بیراه نمی گویند. همچنین شائبه احتمال محرومیت برای مسی نیز به دلیل نوع شادی مطرح شده است.

با این وجود دلیل این خوشحالی مسی رو به نیمکت هلند چه بود؟ باید به گذشته نگاهی انداخت و رابطه فن خال با چند ستاره از جمله دی ماریا و ریکلمه را بررسی کرد. دوستان و هم تیمی های مسی که در زمان مربیگری فن خال با این سرمربی دچار چالش های جدی شده بودند.

علاوه بر آن نقطه نظری که پیش تر از این لوئیس فن خال در باره لیونل مسی گفته بود نیز می توانست دلیل بر این نوع خوشحالی باشد.

دلیل شادی بردن دست به سمت گوش در خوشحالی مسی

فن خال در نقطه نظر جنجالی خود در سال 2019 گفته بود:

مسی و نیمار را به عنوان بازیکنان انفرادی دوست دارد نه به عنوان بازیکن تیمی. به گفته فن خال وی به بازیکنان و بازی گروهی اعتقاد دارد. مسی بهترین بازیکن انفرادی دنیا است چرا که آمار او نیز حیرت انگیز است. اما چرا مسی در 5 سال اخیر قهرمان لیگ اروپا نشده است؟ چرا به عنوان کاپیتان تیم های او در اروپا برنده نمی شوند؟

این نقطه نظر فن خال باعث شده بود تا مسی از فرصت جدال با هلند در جام جهانی استفاده کرده و ارزش هایش را نشان دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها