کد خبر : 10986
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

زانوهای تنیس بازی که تابلو تبلیغات مصدومش کرد

زانوهای تنیس بازی که تابلو تبلیغات مصدومش کرد

به گزارش مارال نیوز؛ شب تلخ رافائل نادال که با نگرانی بسیار زیاد هواداران و خود او هنگام برخورد با تابلوی تبلیغاتی کنار زمین همراه شد تا در تمرینات خود رافائل نادال این گونه که در زیر می بینید زانوهای خود را از شدت درد و ترس جدی بودن آن و دوری از میادین و

به گزارش مارال نیوز؛ شب تلخ رافائل نادال که با نگرانی بسیار زیاد هواداران و خود او هنگام برخورد با تابلوی تبلیغاتی کنار زمین همراه شد تا در تمرینات خود رافائل نادال این گونه که در زیر می بینید زانوهای خود را از شدت درد و ترس جدی بودن آن و دوری از میادین و مسابقات پیش رو بگیرد.

رافائل نادال که اکنون در 36 سالگی خود قرار دارد با توجه به سن و سال زیاد خود نیز بایستی بیشتر مراقب مصدومیتهای احتمالی این چنینی باشد تا مشکل خاصی گریبانش را نگیرد.

برخورد با تابلوی تبلیغاتی رافائل نادال

رافائل نادال بعد از این اتفاق و چند دقیقه وقفه و حضور سریع کادر پزشکی، توانست به ادامه تمرینات خود بپردازد و با همان شور و حال و شدت و جدیت گذشته تمریناتش را از سر بگیرد.

ترس از چشمان رافائل نادال هنگام برخورد با تابلو تبلیغاتی می بارید و این موضوع شاید به دلیل نزدیک بودن به مسابقات تنیس آزاد بود.

رافائل نادال

رافائل نادال در حال آماده سازی خود برای حضور در مسابقات تنیس آزاد که به میزبانی کشور آمریکا برگزار می شود، است.

او در این مسابقات یک رقیب سنتی و خاص به نام مدودف روسیه ای دارد که رقابت تنگاتنگی با نادال اسپانیایی داشته و رقابتهای این دو بازیکن همیشه از جذابیت ویژه ای برخوردار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کار بزرگ تیافو در تنیس آزاد آمریکا با غلبه بر نادال | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دلیل برخورد با تابلو تبلیغاتی […]

trackback
تبلیغ متفاوت همراه با ابتکار ماکارونی روی کشتی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ماکارونی و تبلیغات آن صورت گرفته که […]