کد خبر : 8403
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

دلیل فالو کردن ساپینتو و حیدری از سوی مهاجم پرسپولیس

دلیل فالو کردن ساپینتو و حیدری از سوی مهاجم پرسپولیس

دلیل فالو کردن ساپینتو و حیدری توسط شرزود تمیروف چه بود؟ چرا تمیروف سرمربی استقلال و کمک مربی وی را فالو کرد؟ علت فالو نمودن اینستاگرامی مهاجم پرسپولیس شرزود تمیروف به صفحات ساپینتو و حیدری چه بود؟ روز گذشته شرزود تمیروف با انتشار ایموجی های گریه و لوگوی پرسپولیس و همچنین آرزوی موفقیت کردن برای

دلیل فالو کردن ساپینتو و حیدری توسط شرزود تمیروف چه بود؟ چرا تمیروف سرمربی استقلال و کمک مربی وی را فالو کرد؟ علت فالو نمودن اینستاگرامی مهاجم پرسپولیس شرزود تمیروف به صفحات ساپینتو و حیدری چه بود؟

روز گذشته شرزود تمیروف با انتشار ایموجی های گریه و لوگوی پرسپولیس و همچنین آرزوی موفقیت کردن برای باشگاه فعلیش پرسپولیس غزل خداحافظی خوانده و به صورت غیرمستقیم از جدایی خود از این باشگاه خبر داد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که شرزود تمیروف در بازی دوستانه پرسپولیس با تیم ملی امید یکی از چهار گل تیم ملی امید را هم به ثمر رسانده بود.

حالا در اقدامی عجیب بعد از این خداحافظی مشاهده شده که شرزود تمیروف پیج سرمربی و دستیار سرمربی استقلال تهران را فالو کرده است.

این اقدام هر دلیلی که داشته باشد، نمی تواند نشان دهنده عضویت شرزود تمیروف در استقلال یا رایزنی با این باشگاه برای قرارداد بستن در مثطع فعلی باشد؛ البته هیچ چیزی در فوتبال بعید نیست اما این احتمال واقعا کم است چرا که استقلال تهران در خط حمله خود با به خدمت گیری بازیکنان جدید، با ترافیک زیادی همراه است و این احتمال بسیار ناچیز است که تمیروف استقلالی شود.

احتمال می رود این کار شرزود تمیروف برای پیگیری اخبار فوتبال ایران و رقیب پرسپولیس تهران و دور نماندن از حال و هوای فوتبال کشورمان باشد.

با این وجود باید منتظر روزهای آتی و نظر خود شرزود تمیروف در خصوص دلیل انجام این کار باشیم و شاید حدسیات ما نیز درست نباشد.

عکسهایی از فالو کردن پیج سرمربی استقلال توسط شرزود تمیروف

علت فالو اینستاگرام شرزود تمیروف ساپینتو و حیدری

فالو کردن دستیار ساپینتو توسط شرزود تمیروف

چرا تمیروف ساپینتو و حیدری را فالو کرد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها