کد خبر : 23504
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹

دوست داشتنی نبودن عملکرد رشفورد در منچستریونایتد

دوست داشتنی نبودن عملکرد رشفورد در منچستریونایتد
عملکرد مارکوس رشفورد در منچستریونایتد دوست داشتنی نیست. این موضوعی است که یکی از پیشکسوتان فوتبال انگلیس به آن اشاره کرده است.؛

پل پارکر از پیشکسوتان فوتبال انگلیس می گوید عملکرد مارکوس رشفورد در منچستریونایتد دوست داشتنی نیست. دوست داشتنی نبودن این عملکرد و نقد تند و تیز پل پارکر را بخوانیم.

او می گوید با کمال تأسف آن چه را که از رشفورد می بیند را دوست ندارم. البته وی این را هم گفت قرار دادن این بازیکن در جمع بازیکنان ذخیره نیز سخت است. چرا که سایر بازیکنان منچستر که دارای فاز هجومی هستند نیز از او بدتر می باشند.

به گفته پل پارکر وقتی که رشفورد گلزنی می کند قابل احترام می شود. ولی او بایستی در سایر امور نیز به این شکل تلاش کند تا موفق شود. البته وی چنین اقدامی را انجام نمی دهد.

پل پارکر یادآور شد: رشفورد در تلاش است تا با چشم های بسته مدافعان حریف را دریبل کند و تنها خود امید دارد که این کارها را انجام دهد.

بال توجه به فاصله گرفتن منچستریونایتد از آرسنال در صدر جدول، شمار انتقادها از عملکرد منچستری ها و بازیکنان این تیم در حال افزایش است. در شرایطی که پیش از این از بازیکنان منچستر همواره نقد مثبتی می کردند اما اخیرا این نقدها شکل و شمایل دیگر منفی به خود گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
رشفورد چه زمانی در گلزنی موفق می شود؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مارکوس رشفورد در چه ساعات و […]