کد خبر : 1186
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

رضا یزدانی با امیرمحمد یزدانی چه نسبت خانوادگی دارد

رضا یزدانی با امیرمحمد یزدانی چه نسبت خانوادگی دارد

رضا یزدانی با امیرمحمد یزدانی و حسن یزدانی چه نسبتی خانوادگی دارد؟ آیا امیر یزدانی با رضا و حسن فامیل هستند و از بستگان یکدیگرند یا تنها تشابه اسمی است؟ این روزها نام امیرمحمد یزدانی هم در کنار دیگر یزدانی های پرافتخار کشتی کشورمان شنیده می شود. بعد از رضا و حسن یزدانی گویا این

رضا یزدانی با امیرمحمد یزدانی و حسن یزدانی چه نسبتی خانوادگی دارد؟ آیا امیر یزدانی با رضا و حسن فامیل هستند و از بستگان یکدیگرند یا تنها تشابه اسمی است؟

این روزها نام امیرمحمد یزدانی هم در کنار دیگر یزدانی های پرافتخار کشتی کشورمان شنیده می شود. بعد از رضا و حسن یزدانی گویا این بار نوبت به امیرمحمد یزدانی رسیده که از افتخارات و موفقیتهای این ورزشکار محبوب و دوست داشتنی و خوش خنده کشورمان صحبت کنیم.

امیرمحمد یزدانی زمانی پرآوازه تر از گذشته شد که توانست به دیدار نهایی رقابتهای جهانی کشتی سال 2021 برسد. او حتی در رقابتهای یاشاردوغوی ترکیه نیز عنوان قهرمانی دسته هفتاد کیلو را به دست آورد.

در خصوص نسبت خانوادگی امیرمحمد یزدانی با رضا یزدانی باید گفت که رضا پسر عمه امیرمحمد یزدانی بوده و حسن یزدانی نیز از بستگان دور ایشان می باشند.

امیرمحمد یزدانی از کشتی گیران بسیار شوخ، خنده رو و خوش خنده و بامرامی بوده که جشنهای خاصی نیز بعد از رقابتهای کشتی و مسابقاتش می گیرد و این موضوع مورد توجه دیگران نیز قرار گرفته است.

امیدواریم در آینده نزدیک اخبار خوب بیشتری از قهرمانی های این ورزشکار خوش اخلاق کشورمان امیرمحمد یزدانی در عرصه های مختلف ملی و بین المللی بشنویم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها