کد خبر : 21474
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

دو بازیکن جایگزین یحیی مقابل گل گهر درخشیدند

دو بازیکن جایگزین یحیی مقابل گل گهر درخشیدند
سینا اسد بیگی در کنار محمد عمری برای پرسپولیس درخشیدند و ضامن برتری تیمشان نیز شدند.؛

درخشش دو بازیکن جدیدی که یحیی گل محمدی نسبت به ترکیب و بازی های گذشته به آنها میدان داده بود. اعتماد گل محمدی مقابل تیم سخت کوش گل گهر جواب داد. دو ستاره ای که ضامن برتری تیمشان مقابل گل گهر شدند.

در دیدار سخت پرسپولیس با گل گهر سیرجان، پرسپولیسی ها توانستند با 2 گل حریفشان را شکست دهند. مسابقه حساسی که سیرجانی ها در آن میزبان بودند.

محمد عمری روی پاس گل ترابی و سینا اسد بیگی روی ضربه برگشت شده از کرنر با شوت سرکش و فوق العاده زیبای غیرقابل مهار توانستند باعث جلو افتادن پرسپولیس از حریف و در نهایت کسب امتیاز حساس مسابقه شدند. مسابقه ای که از آن به عنوان دیدار 6 امتیازی یاد می شد.

حالا به لطف این برتری پرسپولیس مجددا به صدر رسید. آنها صدر را از استقلال پس گرفتند و با 2 امتیاز بیشتر نسبت به حریفشان در صدر جا خوش کردند. بازی بعدی و آخر پرسپولیس در فصل اول با نساجی مازندران در آزادی خواهد بود. نساجی دیدار امروز خود را 2 بر 0 مقابل تراکتورسازی برد تا با این برد با روحیه بالاتری مقابل پرسپولیس قرار بگیرند. پرسپولیس در صورت پیروزی با خیال راحت و اسوده تری می تواند به فکر خرید مهاجم در نیم فصل باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها