کد خبر : 276
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

تاریخ برگزاری نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کی اعلام می شود

تاریخ برگزاری نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کی اعلام می شود

زمان و تاریخ نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور کی اعلام می شود؟ تاریخ برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی یکی از دغدغه ها و سوالات فوتبال دوستان بوده که در این مطلب از پایگاه خبری مارال نیوز آن را بررسی می کنیم. با توجه به اینکه تیم مس کرمان از لیگ دسته یک و

زمان و تاریخ نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور کی اعلام می شود؟ تاریخ برگزاری دیدار نیمه نهایی جام حذفی یکی از دغدغه ها و سوالات فوتبال دوستان بوده که در این مطلب از پایگاه خبری مارال نیوز آن را بررسی می کنیم.

با توجه به اینکه تیم مس کرمان از لیگ دسته یک و خلیج فارس ماهشهر از لیگ دسته دو فوتبال کشور به نیمه نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور راه یافته اند، تعیین زمان جام حذفی منوطبه هماهنگی های لازم با سازمان لیگ و مسئولان برگزاری این مسابقات خواهد بود.

با توجه به اینکه لیگ برتر فوتبال کشورمان به دلیل بازی نماینده های آسیایی فوتبال کشورمان موقتا به حالت تعطیلی درآمده بود، چنانچه تمامی چهار راه یافته به نیمه نهایی از تیمهای لیگ برتری بود از فرصت تعطیلی لیگ بهتر می شد استفاده کرد و جدولزمانبندی از پیش تعیین شده ای را نیز برای ادامه مسابقات جام حذفی در نظر گرفت. اما حالا با توجه به دو نماینده غیرلیگ برتری باید رایزنیهای لازم در این خصوص انجام پذیرد.

احتمال مشخص شدن زمان برگزاری نیمه نهایی تا چهار روز آینده 

پیش بینی می شود تا سه الی چهار روز آینده با هماهنگی های لازم جدول زمانبندی برگزاری دیدارهای نیمه نهایی و فینال مسابقات جام حذفی اعلام شود.

با توجه به اینکه رقابتهای جام جهانی 2022 قطر را نیز در یپش داریم، احتمال زیاد زمانبندی مسابقات نیمه نهایی و فینال جام حذفی در روزهای آتی باشد و تا پیش از پایان اردیبهشت ماه تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات جام حذفی فوتبال کشورمان مشخص شود.

آلومینیوم اراک با خلیج فارس ماهشهر یک پای فینال و نساجی مازندران با مس کرمان پای دیگر نیمه نهایی جام حذفی خواهند بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها