کد خبر : 31483
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۳

دیدارهای پرگل هفته هفتم/ داماش با نماینده ماهشهر و سایپا مقابل آریو

دیدارهای پرگل هفته هفتم/ داماش با نماینده ماهشهر و سایپا مقابل آریو
در دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور در بازی های داماش گیلان و همچنین سایپا مقابل حریفانشان نتایج پرگلی رقم خورد.؛

در دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور در بازی های داماش گیلان و همچنین سایپا مقابل حریفانشان نتایج پرگلی رقم خورد.

در دیدار داماش با خلیج فارس ماهشهر داماشی ها با نتیجه سه بر دو بر نماینده ماهشهر به برد ارزشمندی دست یافتند. همچنین سایپا نیز با سه گل بر آریو اسلامشهر غلبه کرد.

از دیگر بازی های پرگل این هفته می توان به دیدار پرگل و مهیج نفت مسجد سلیمان و استقلال آبی پوش ملاثانی اشاره کرد. دیداری که از ساعت 18 در مسجد سلیمان برگزار شد و در نهایت تساوی دو بر دو حاصل شد.

در سایر مسابقات شهر راز شیراز با یک گل مقابل پارس جنوبی به پیروزی رسید. نفت و گاز گچساران نیز با همین تعداد گل بر مس شهر بابک غلبه نمود.

چادر ملو نیز که به عنوان شگفتی ساز رقابت ها عمل کرده و هم امتیاز با سایپا در صدر جدول قرار دارد با یک گل مقابل نماینده آذربایجان شرقی یعنی مس سونگون به برتری دست یافت.

شرایط جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور با بازی های هفته هفتم

با پایان هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال کشور تیم فوتبال سایپا از هفت بازی گذشته خود 16 امتیاز کسب کرده و در صدر جدول قرار دارد. همچنین چادر ملو اردکان به عنوان شگفتی ساز رقابت ها با همین امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. چندین تیم 12 امتیازی نیز در تعقیب این دو تیم هستند.

خیبر، فجر سپاسی، شهر راز، مس سونگون و نفت و گاز گچساران در تعقیب سایپا و چادر ملو هستند. البته در این میان خیبر و فجر یک بازی کمتر نسبت به دیگر رقبایشان دارند و از شانس کاهش اختلاف امتیاز خود با سایپا و چادر ملو اردکان در صدر جدول برخوردارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها