کد خبر : 7911
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

اعتراض به داوران بازی داماش و کیا در انتخابی لیگ دو

اعتراض به داوران بازی داماش و کیا در انتخابی لیگ دو

اعتراض و جزئیات بازی پرحاشیه بازی تیم های داماشیان گیلان و تیم کیا تهران؛ دو تیم خوب و مدعی داماش و کیا امروز به دیدار هم رفتند که نتیجه آن در نهایت به سود نماینده گیلان ختم. البته در این بازی درگیری هایی نیز وجود داشت. در مارال نیوز بخوانیم. بازی داماشیان گیلان و تیم

اعتراض و جزئیات بازی پرحاشیه بازی تیم های داماشیان گیلان و تیم کیا تهران؛ دو تیم خوب و مدعی داماش و کیا امروز به دیدار هم رفتند که نتیجه آن در نهایت به سود نماینده گیلان ختم. البته در این بازی درگیری هایی نیز وجود داشت. در مارال نیوز بخوانیم.

بازی داماشیان گیلان و تیم کیا تهران در مرحله انتخابی لیگ دسته دوم فوتبال کشور امروز در گیلان برگزار شد.

داماشیان گیلان و تیم کیا تهران

در شرایطی که بازی اول و رفت دو تیم در تهران با نتیجه مساوی به پایان رسیده بود، بازی برگشت یک دیدار بسیار مهم برای دو تیم بود چرا که برنده این مسابقه جواز حضور در مرحله بعدی پلی آف لیگ دسته دو فوتبال کشور را پیدا می کرد.

اعتراض در دو سوی نیمکت داماشیان گیلان و  کیا تهران

در نهایت این داماشیان گیلان بود که با کسب نتیجه برد 2 بر 1 بر آکادمی کیا غلبه کرده و جواز حضور در لیگ دسته دو فوتبال کشور را پیدا کرد.

بازی کیا تهران داماش

از نکات مهم این بازی حواشی زیاد آن بود. اعتراضاتی از سوی دو تیم بر سر پنالتی بودن یا نبودن برخوردهای توپ به دست وجود داشت که حتی کار به ضرب و شتم داوران دیدار داماشیان گیلان و کیا تهران نیز متاسفانه کشید.

زمان بازی داماشیان گیلان و بنیامین تهران

داماشیان گیلان برای صعود به لیگ دو حالا یک گام دیگر نیاز دارد. آنها باید در بازی اخر خود مقابل نبیامین ورزش تهران به پیروزی دست یابند.

با این نتیجه داماشیان گیلان در یک قدمی صعود به لیگ دو قرار گرفته و بایستی در بازی بعدی خود با بنیامین ورزش تهران در 8 مردادماه روبرو شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
غلبه تیم سابق مسعود شجاعی بر یاران عابدزاده | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] لاس پالماس که به لیگ دو اسپانیا سقوط […]

trackback
دیدارهای پرگل هفته هفتم/ داماش با نماینده ماهشهر و سایپا مقابل آریو | مارال نیوز
7 ماه قبل

[…] کشور در بازی های داماش گیلان و همچنین […]