کد خبر : 28397
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

دیدار تعیین کننده فجر سپاسی با شهرداری آستارا و سایپا با خوشه طلایی ساوه

دیدار تعیین کننده فجر سپاسی با شهرداری آستارا و سایپا با خوشه طلایی ساوه
دیدارهای مهم و تعیین کننده ای امروز در لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزار می شود. از آن جمله می توان به تقابل فجر سپاسی با شهرداری آستارا و سایپا با خوشه طلایی ساوه اشاره کرد.؛

دیدارهای مهم و تعیین کننده ای امروز در لیگ دسته یک فوتبال کشور برگزار می شود. از آن جمله می توان به تقابل فجر سپاسی با شهرداری آستارا و سایپا با خوشه طلایی ساوه اشاره کرد.

در آخرین هفته های منتهی به اتمام لیگ دسته یک بازی ها در اوج هیجان خود دنبال می شوند. مسابقاتی که تعیین کننده در روند صعود و سقوط تیم ها به لیگ های بالا یا پایین تر می تواند باشد.

در لیگ آزادگان امسال اتفاقات متفاوت و سرنوشت سازی می تواند رخ دهد. از ساعت 17:45 دقیقه امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه چندین بازی همزمان برگزار خواهدشد.

در مهمتری رقابت سایپا که امیدهایی برای صعود به لیگ برتر دارد میزبان خوشه طلای ساوه خواهد بود. همچنین فجر سپاسی شیراز نیز در آستارا باید از فجر سپاسی شیراز پذیرایی کند.

علاوه بر این پارس جنوبی جم در جم باید با شهرداری همدان دیدار کند. ون پارس صعود کرده به لیگ برتر نیز از آرمان گهر میزبانی خواهد کرد.

علاوه بر این مس شهر بابک با استقلال ملاثانی و چادر ملو با چوکا تالش دیدار می کند. همه این دیدارها یک ربع مانده به ساعت 6 برگزار می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها