کد خبر : 19499
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

رمز و راز موفق شدن در داوری فوتبال از زبان فنایی

رمز و راز موفق شدن در داوری فوتبال از زبان فنایی
محمد فنایی تاکید کرد داوران فوتبال اگر بخواهند موفق شوند نباید اقتدار خود را از دست بدهند. البته این اقتدار باید با دقت آنها نسبت به موضوع نیز همراه شود.؛

فنایی داور با تجربه پیشکسوت کشورمان که در جام جهانی قضاوت کرده است راز موفقیت را بر ملا کرد. رمز و راز موفقیت در داوری فوتبال را بشنویم.

کارشناس متبحر داوری و تنها ایرانی که در فینال جام جهانی قضاوت کرده محمد فنایی است. فنایی کمک داور فینال در جام جهانی بوده و در آن دیدار ایتالیا با برزیل را پرچم زده است. او به عنوان اولین و البته فعلا آخرین داور ایرانی بوده که در دیدار نهایی جام جهانی حضور داشته است. جامی که مربوط به سال 1994 میلادی بود.

وی رمز موفقیت داوران را اعلام کرد. به گفته او هر داوری که بخواهد در کار خود موفق باشد باید به مانند قاضی های دادگستری اقتدارش را نشان دهد. به گفته او داوران باید انسان های مغرور و خودخواهی بوده و با غرورشان قضاوت کنند. اقتدار داور نباید از بین برود.

وی همچنین آمدن وی ای آر را موضوعی ندانست که به اقتدار و تصمیم داور لطمه بزند. به گفته او این سیستم مافوق داوری بوده که بر کار آنها نظارت می کند و آن دلیلی بر رد شدن تصمیم داورها نیست. همچنین تصاویری که از اتاق ویدیو چک می بینیم همه آنها داورهای باتجربه بین المللی می باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها