کد خبر : 9008
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

داور بین المللی ترکیه ای چاکر و خداحافظی با داوری

داور بین المللی ترکیه ای چاکر و خداحافظی با داوری

جونیت چاکر را فوتبال دوستان خیلی خوب می شناسند، داور مقتدر ترکیه ای که در بسیاری از رویدادهای مهم اروپایی قضاوت کرده قصد دارد از دنیای داوری خداحافظی کند. در مارال نیوز خواهید خواند. فدراسیون ترکیه روز گذشته يی خبری اعلام کرد که سرشناس ترین داور ترکیه ای در حالی که حدود 44 سال سن

جونیت چاکر را فوتبال دوستان خیلی خوب می شناسند، داور مقتدر ترکیه ای که در بسیاری از رویدادهای مهم اروپایی قضاوت کرده قصد دارد از دنیای داوری خداحافظی کند. در مارال نیوز خواهید خواند.

فدراسیون ترکیه روز گذشته يی خبری اعلام کرد که سرشناس ترین داور ترکیه ای در حالی که حدود 44 سال سن دارد، تصمیم گرفته از قضاوت خداحافظی کند.

تصمیمی که شاید کمتر کسی آن را در این مقطع باور می کرد چرا که بسیاری از داوران باتجربه که می توانستند در لیست قضاوت در جام جهانی قرار بگیرند، تصمیم خود برای خداحافظی با داوری را به بعد از پایان جام جهانی گذاشته بودند تا فرصت قضاوت در جام جهانی را از دست ندهند اما این تصمیم از سوی جونیت چاکر کمی شوکه آور بود.

جونیت چاکر از داوران سرشناسی بود که سابقه داوری در دیدار فینال لیگ اروپا بین بارسا و یوونتوس در سال 2015 در کارنامه او دیده می شد.

عکسی از جونیت چاکر هنگام قضاوت در سطح اول فوتبال اروپا لیگ قهرمانان

داور جونیت چاکر ترکیه ای

با خداحافظی جونیت چاکر از دنیای قضاوت مطمئنا جا برای داوران جوانی که دوست داشتند اسمشان در لیست فیفا برای قضاوت در جام جهانی باشد، باز خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تلخ کامی بارسایی ها در آغاز راه پرفراز و نشیب لالیگا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] بود به گونه ای که داور دیدار نیز برای […]

trackback
پرونده نقل و انتقالات عزیزبک آمانوف جالبتر دنبال شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] همه خود را مهیای خداحافظی از آمانوف می […]