کد خبر : 13369
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱

رنگبندی جدید ایران خودرو شامل چه رنگهایی است

رنگبندی جدید ایران خودرو شامل چه رنگهایی است
رنبگبندی های جدیدی که ایران خودرو در تولید جدید خودروهای خود در نظر گرفته شامل چه رنگهایی است و چه رنگهای را می توان در رنگبندی خودروهای ایران خودرو از این به بعد مشاهده کرد.؛

رنگبندی های جدید ماشین های ایران خودرو چه رنگهایی است؟ رنبگبندی های جدیدی که ایران خودرو در تولید جدید خودروهای خود در نظر گرفته شامل چه رنگهایی است و چه رنگهای را می توان در رنگبندی خودروهای ایران خودرو از این به بعد مشاهده کرد.

به منظور افزایش تنوع رنگبندی در ماشین های ایران خودرو و به منظور توجه به اصول بازاریابی و ذائقه مشتریان یازده رنگبندی جدید در خودروهای ایران خودرو لحاظ می شود.

این یازده رنگ جدید شامل قهوه ای نسکافه ای، نقره ای تیتانیوم، سبز انگور، قهوه ای کادرو، سبز کله غازی، مشکی آبنوس، صورتی، سرمه ای متالیک، قرمز رژ، آبی کاسپین و آبی اقیانوسی خواهد بود.

با اعلام معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو در آینده ای نزدیک خریداران می توانند محصول مورد نظر و علاقه خود را با رنگبندی های خاص سفارش گذاری نمایند.

با توجه به اینکه نسبت خودروهای رنگی در ایران کمتر از آمارهای موجود در دنیا است این اقدام به منظور رفع این نیاز و همچنین ایجاد تغییر در چهره شهری و مبلمان آن و همچنین توجه به نیاز مشتریان انجام پذیرفته است.

رنگ های جدید ایران خودرو

رنگ های جدید ماشین ایران خودرو

خودروهای تازه تولید شده با رنگبندی ایران خودرو

رنگ های جدید ماشین ایران خودرو

تولیدی های ماشین جدید با رنگبندی متفاوت 

رنگ های جدید ماشین ایران خودرو

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ریختن پل بزرگ با سقوط 12 خودرو به آب + عکس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پل با زیر آب رفتن 12 خودرو سواری که حال […]