کد خبر : 20243
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

آیا تیم مطرح بزرگ آفریقایی به کی روش پیشنهاد مربیگری داد؟

آیا تیم مطرح بزرگ آفریقایی به کی روش پیشنهاد مربیگری داد؟
تیم ملی تونس آیا با کارلوس کی روش قرارداد خواهد بست؟ نظر خبرنگاران این کشور در این باره چیست؟؛

تیمی که کارلوس کی روش را برای قرارداد بستن بعد جام جهانی انتخاب کرده است. پاسخ به سوال شایعه یا واقعیت داشتن پیشنهاد به سرمربی گری کارلوس کی روش در یکی از تیمهای مطرح بزرگ آفریقایی را بخوانیم.

در روزهای اخیر و در پی جدایی سرمربی تیم ملی فوتبال تونس، از کارلوس کی روش به عنوان یکی از گزینه های احتمالی مربیگری این تیم یاد شده است. موضوعی که البته بیشتر نقل در شبکه های اجتماعی بود.  اما این موضوع واقعا جدی است؟

با توجه به اینکه برخی از خبرنگاران تونسی همچنان در دوحه حضور دارند و بازی ها را پیگیری می کنند در جریان احتمال به کار گیری و استفاده از کی روش در تیم ملی تونس قرار گرفتند. نقطه نظر آنها در خصوص احتمال مربیگری کی روش در تونس جالب بود.

آنها از دید شخصی خود اعتقاد داشتند سرمربی که با ایران در جام جهانی دوحه موفق عمل نکرده و قبلتر از آن نیز نتوانسته بود با مصر و کلمبیا راهی جام جهانی شود پس نباید به عنوان سرمربی تونس انتخاب شود. آن هم تونسی که این دوره خود توانست به جام جهانی صعود کرده و حتی تیم ملی فرانسه را نیز در مرحله گروهی شکست دهد.

باید منتظر نقطه نظر فدراسیون تونس نیز باشیم. این که واقعا کی روش جزو گزینه های مطرح و اصلی خواهد بود یا نه. هر چند در نگاه اول به نظر می رسد حداقل از دید رسانه های این کشور کی روش گزینه مطلوبی برایشان نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سه دسته نظر بازیکنان تیم ملی در حفظ یا برکناری کی روش | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در خصوص ابقای کی روش چیست؟ آیا […]