کد خبر : 4079
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

رنگ و طرح لباس دوم تیم ملی فوتبال در مسابقات رسمی

رنگ و طرح لباس دوم تیم ملی فوتبال در مسابقات رسمی

رنگ و طرح لباس دوم تیم ملی فوتبال در مسابقات رسمی چه شکلی است + عکس پیراهن و شورت لباس دوم تیم ملی ایران در رقابتهای جام جهانی. به گزارش مارال نیوز، تمامی تیم های فوتبال در صورت شرکت در مسابقات رسمی، ملزم به ارائه طرح لباس های اول و دوم تیم خود هستند. علاوه

رنگ و طرح لباس دوم تیم ملی فوتبال در مسابقات رسمی چه شکلی است + عکس پیراهن و شورت لباس دوم تیم ملی ایران در رقابتهای جام جهانی.

به گزارش مارال نیوز، تمامی تیم های فوتبال در صورت شرکت در مسابقات رسمی، ملزم به ارائه طرح لباس های اول و دوم تیم خود هستند. علاوه بر آن تیم ها حتی لباس سومی را نیز برای خود درنظر گرفته اند.

اگر خاطرتان باشد از قدیم الایام رنگ لباس اول تیم ملی فوتبال کشورمان سفید بوده که در آن طرح های خاصی نیز به کار برده می شد. برای مثال در جام جهانی 2022 عکس و طرح یوزپلنگ به شکل بسیار جالب و زیبایی روی لباسهای سفید رنگ تیم ملی جا خوش کرده بود. بعدها نیز نوع راه راه و خط های سفید تیم ملی در هر مقطعی با تغییرات جزئی همراه می شد.

لباس دوم تیم ملی نیز همواره رنگ قرمز بوده است. 

سومین لباس تیم ملی نیز رنگ سبز بوده که البته این رنگ و لباس را ندرتا و در بازیهای بسیار کمی بازیکنان تیم ملی بر تن کرده بودند.

عکسی که در بالای سایت و مطلب ملاحظه کردید، مربوط می شود به لباس دوم تیم ملی در تمامی ادوار جام جهانی.

تیم ملی فوتبال ایران تا کنون 5 بار در جام جهانی حاضر شده و در تمامی این دوره ها نیز حداقل یکبار مجبور به استفاده از پیراهن دوم خود شده است.

از این رو که رنگ لباس اکثر تیمهای ورزشی سفید یا مایل به سفید است، بنابراین بر اساس میزبان بودن یا انداختن قرعه، پوشیدن لباس اول یا دوم تیمها مشخص می شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان نیز که در سالهای 1978، 1998، 2006، 2014 و 2018 در جام جهانی حاضر بود، در تمامی 5 دوره ذکر شده لباس و پیراهن دوم ورزشی خود را استفاده کرده است.

عکس لباس دوم تیم ملی در جام جهانی را در بالای صفحه برایتان انعکاس دادیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عکسهای خوشحالی بازیکنان تیم ملی ایران بعد پیروزی نوستالوژی در جام جهانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تیم ملی ایران با &#159… «جام جهانی» مقابل مراکش قدرتمند قرمز پوش قرار گرفته بود. […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] آخرین نوآوری در لباس جدید منچستر […]