کد خبر : 11506
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

زمان والیبال ایران برزیل در یک هشتم نهایی قهرمانی جهان

زمان والیبال ایران برزیل در یک هشتم نهایی قهرمانی جهان

زمان و ساعت پخش بازی تیم ملی والیبال ایران با برزیل در یک هشتم نهایی قهرمانی جهان مشخص شد. ایران بعد از صعود از گروه به عنوان تیم دوم بایستی با تیم اول گروه الف مسابقات قهرمانی جهان یعنی برزیل صف آرایی کند. این دیدار حساس حذفی که حکم مرگ و زندگی برای هر دو

زمان و ساعت پخش بازی تیم ملی والیبال ایران با برزیل در یک هشتم نهایی قهرمانی جهان مشخص شد. ایران بعد از صعود از گروه به عنوان تیم دوم بایستی با تیم اول گروه الف مسابقات قهرمانی جهان یعنی برزیل صف آرایی کند.

این دیدار حساس حذفی که حکم مرگ و زندگی برای هر دو تیم دارد و تیم بازنده از گردونه مسابقات به صورت کامل حذف می شود؛ در روز سه شنبه 15 شهریورماه از ساعت یازده و نیم شب پیگیری خواهد شد.

دیگر دیدار مهم این مرحله نیز بین صربستان و آرژانتین در همان روز یعنی سه شنبه 15 شهریور از ساعت 8 شب برگزار خواهد شد، برنده این مسابقه با پیروز برزیل و ایران بازی خواهد کرد.

چنانچه تیم ملی والیبال ایران بتواند برزیل را مغلوب کرده و در مرحله بعدی نیز تیم پیروز مسابقه آرژانتین و صربستان را مغلوب کند برای نخستین بار به جمع 4 تیم قهرمانی والیبال جهان راه خواهد یافت، اتفاق افتادن این موضوع در گرو پیروزی مقابل برزیل است چرا که اگر بتوانیم این تیم را شکست دهیم، در مرحله بعدی با حریف به مراتب آسانتری روبرو خواهیم شد.

برزیل در مرحله گروهی خود توانست با سه پیروزی مقابل کوبا، قطر و ژاپن پای به این مرحله بگذارد و تیم ملی ایران نیز با برد مقابل مصر و آرژانتین و شکست ناباورانه و بد مقابل هلند راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سابقه بازی های والیبال ایران با برزیل نتایج گذشته | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] ایران با برزیل، تیم ملی ایران […]

trackback
تکرار والیبال لهستان آمریکا در مسابقات مهم برای چندمین بار | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در رقابتهای مهم والیبال به هم خوردند تا […]