کد خبر : 31392
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

روز خوب و بد امباپه مقابل نیس در پاری سن ژرمن

روز خوب و بد امباپه مقابل نیس در پاری سن ژرمن
در دیدار نیس و پاری سن ژرمن در لیگ یک لوشامپیونه فرانسه کیلیان امباپه بازی را بسیار بد آغاز کرد. وی با اشتباه خود در خط دفاعی و از دست دادن توپ زمینه به ثمر رساندن اولین گل بازی برای تیم حریف شد؛

در دیدار نیس و پاری سن ژرمن در لیگ یک لوشامپیونه فرانسه کیلیان امباپه بازی را بسیار بد آغاز کرد. وی با اشتباه خود در خط دفاعی و از دست دادن توپ زمینه به ثمر رساندن اولین گل بازی برای تیم حریف شد.

در دیداری که ترم موفی از نیس در بهترین فرم و شرایط خود قرار داشت. او هم دو گل زیبا زده و یک پاس گل بسیار عالی انداخت. در این رقابت نیس 3 بر 2 پاری سن ژرمن غلبه کرد.

کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در این دیدار نیز دو گل زد. گل دوم او روی یک ضربه والی بسیار تماشایی در آخرین دقایق بازی به ثمر رسید.

امباپه

همچنین نخستین گل امباپه برای پاری سن ژرمن نیز در نیمه نخست و در دقیقه 30 روی اس گل اشرف حکیمی و شوت سرکش و محکم امباپه به ثمر رسید. شوتی که دروازه بان مهار نصفه و نیمه ای روی آن داشت و با وجود برخورد توپ با دستان دروازه بان به علت شدت ضربه راهی دروازه شد.

یکه تازی ترم موفی برای نیس مقابل پاریسی ها

ترم موفی نیز دبرای نیس یکه تازی کرد. او روی گل دوم نیسی ها دفاع مقابل خود را محو کرده و با یک سانتر دقیق گاییتان لابورده را در موقعیت دروازه نسبتا خالی قرار داد تا در نهایت توپ وارد دروازه شود.

امباپه کیلیان

علاوه بر این ترم موفی روی گل های اول و سوم تیمش نیز نقش اول و آخر را بازی کرد.

پاس های پشت مدافعین در دستور کار نیس

در دیداری که نیس مقابل پاری سن ژرمن پاس های پشت مدافعین را در دستور کار خود قرار داده بود. در نهایت با همین حربه نیز آنها به هدف اصلی خود رسیدند. تا به برتری مقابل پاری سن ژرمن دست یافته و شکستی دیگر برای این تیم پاریسی ثبت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
عادت لوئیس انریکه به فشار کار در باشگاه های بزرگ همچون پاری سن ژرمن | مارال نیوز
4 ماه قبل

[…] موفق پاری سن ژرمن که در صدر جدول […]