کد خبر : 28243
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

تساوی پرگل سالرنیتانا مقابل فیورنتینا/ یوونتوس بار دیگر پیروز شد

تساوی پرگل سالرنیتانا مقابل فیورنتینا/ یوونتوس بار دیگر پیروز شد
تساوی پرگل سالرنیتانا یکی از تیم های خوب سری آ ایتالیا مقابل فیورنتینا و همچنین برد یوونتوس در رقابت های این هفته سری آ حادث شد.؛

تساوی پرگل سالرنیتانا یکی از تیم های خوب سری آ ایتالیا مقابل فیورنتینا و همچنین برد یوونتوس در رقابت های این هفته سری آ حادث شد.

در یکی از دیدارهای مهم این هفته سری آ ایتالیا سالرنیتانا در دیداری مهیج و پرگل توانست سه بار دروازه حریف را باز کند. البته آنها در امر دفاع به خوبی گلزنی ظاهر نشده و سه گل نیز دریافت کردند. تا در نهایت این بازی پرگل پرچالش و پرموقعیت تماشاگر پسند با تساوی 3 بر 3 به پایان برسد.

نیمه اول کم گل سالرنیتانا مقابل فیورنتینا

اولین گل بازی برای سالرنیتانا توسط بولایه دیا در دقیقه 10 به ثمر رسید. فیورنیتا توسط گونزالس در دقیقه 35 بازی را به تساوی کشاند تا تلاش دو تیم در نیمه نخست با تساوی 1 بر 1 به پایان برسد.

یوونتوس

نیمه دوم ولی دستخوش حوادث زیادیبود و 4 گل از خط دروازه دو تیم عبور کرد. بولایه دیا در دقیقه 60 و 81 از روی نقطه پنالتی برای سالرنیتانا گلزنی کردند. در سوی دیگر جاناتان ایکنه و کریستیانو بیراگی در دقایق 70 و 85 برای فیورنتینا گل زدند.

یوونتوس نیز مقابل لچه با نتیجه 2 بر 1 با گل های ولاهوویچ و پاردس به برتری رسید. یوونتوس در تلاش است تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امسال را ازآن خود کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها