کد خبر : 28924
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

رکورد استثنایی ارلینگ هالند خاص تر می شود

رکورد استثنایی ارلینگ هالند خاص تر می شود
رکوردهای متفاوت و استثنایی برای بازیکن نروژی سیتی ارلینگ هالند خاص تر از این ها نیز می تواند شود. رکورد استثنایی که هالند در فصل به آن دست یافته می تواند خاص تر و با ارقام و اعداد باورنکردنی تری شود؛

رکوردهای متفاوت و استثنایی برای بازیکن نروژی سیتی ارلینگ هالند خاص تر از این ها نیز می تواند شود. رکورد استثنایی که هالند در فصل به آن دست یافته می تواند خاص تر و با ارقام و اعداد باورنکردنی تری شود.

چرا که هالند عادت به ثبت رکورد استثنایی در تمام تیم ها دارد. هالند تا بدین جای کار با حضور در 51 دیدار فصل 52 بار گلزنی کرده است.

همچنین این ستاره نروژی در 35 بازی که در لیگ برتر انگلیس انجام داده 36 گل نیز زده است. تا رکورددار بالاترین گل زده در یک فصل لیگ برتر انگلیس شود.

البته هنوز فصل به اتمام نرسیده و هالند باز هم فرصت این را دارد تا رکورد استثنایی خود را بهبود بخشیده و در بالاترین و بهترین شرایط بجنگد.

وی همچنین شانس کسب سه گانه را نیز دارد. قهرمانی لیگ برتر انگلیس برای هالند قطعی شده است. جام حذفی انگلیس و فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز کاملا دست یافتنی برای هالند شده است.

شاید یکی از بزرگترین ستاره هایی که در روزهای منتهی به بازنشستگی رونالدو و مسی می تواند جانشین تازه ای برای یدک کشیدن تاج پادشاهی در فوتبال جهان شود. مطمئنا در دورانی که مسی و رونالدو نباشند ستارگانی مانند هالند، وینیسیوس و امباپه می توانند آقایی در فوتبال کنند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها