کد خبر : 1760
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶

عکسهای مه لقا باقری بازیگر محبوبه سریال حکم رشید

عکسهای مه لقا باقری بازیگر محبوبه سریال حکم رشید

محبوبه سریال حکم رشید، عکسهای مه لقا باقری بازیگر نقش محبوبه حکم رشید و پاسخ به این سوال که آیا مهلقا باقری همسر جواد عزتی است؟ بازیگر محبوبه سریال حکم رشید، همسر جواد عزتی می باشد. مه لقا باقری متولد سال 1360 در استان تهران بوده و از سابقه کارگردانی تئاتر در کنار بازیگری نیز

محبوبه سریال حکم رشید، عکسهای مه لقا باقری بازیگر نقش محبوبه حکم رشید و پاسخ به این سوال که آیا مهلقا باقری همسر جواد عزتی است؟

بازیگر محبوبه سریال حکم رشید، همسر جواد عزتی می باشد. مه لقا باقری متولد سال 1360 در استان تهران بوده و از سابقه کارگردانی تئاتر در کنار بازیگری نیز برخوردار است.

عکسی از مهلقا باقری در کنار همسرش جواد عزتی را ببینید:

جواد عزتی با همسرش مه لقا باقری بازیگر محبوبه سریال حکم رشید

بیوگرافی مه لقا باقری؛ بازیگر نقش محبوبه سریال حکم رشید:

مهلقا باقری از دانشگاه سوره و رشته کارگردانی تئاتر فارغ التحصیل شده و فوق لیسانس خود در همین رشته را نیز در دانشگاه تربیت مدرسه گرفته است.

مهلقا باقری در کارگردانی تئاتر دستی توانا نیز دارد. وی بیش از دوازده سال در کارگردانی و همچنین نقش آفرینی در تئاتر کار کرده و موفق به حضور در مهمترین جشنواره های برگزار شده در کشورهایی همچون فرانسه و اسپانیا نیز شده است.

مه لقا باقری که در حال حاضر سریال حکم رشید وی با بازی نقش محبوبه از شبکه سه در حال پخش است، پیش از این با مهران مدیری نیز سابقه همکاری داشته و در مجموعه دورهمی در نقش همسر قیمت در حضور تماشاگران به ایفای نقش زنده تئاتر می پرداخت.

مه لقا باقری بازیگر محبوبه سریال حکم رشید

از بازیهای مهم و شاخص گذشته بازیگر نقش محبوبه سریال حکم رشید می توان به هنرنمایی در فیلمهای راه در رو، حوض فیروز، باغ مظفر و همچنین دردسرهای عظیم که در آن با همسر خود جواد عزتی نیز همبازی بوده اشاره کرد.

فیلمهای سینمایی آئینه بغل و همچنین شنای پروانه و شیشلیک نیز از دیگر نقشهای مهم مه لقا باقری بوده است.

بازیگر محبوبه حکم رشید مهلقا باقری

در سریالهای نمایش خانگی نیز مهلقا باقری یا بازیگر نقش محبوبه حکم رشید، در نقش زنی به نام زیبا در سریال قهوه تلخ و همچنین نقش مهناز سریال زخم کاری ایفای نقش کرده است.

آنچه خواندید مختصری بود از عکسها و بیوگرافی مه لقا باقری بازیگر سریال حکم رشید و همسر هنرمند ایشان جواد عزتی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها