کد خبر : 4210
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

زمان کنسرت های همایون شجریان مشخص شد

زمان کنسرت های همایون شجریان مشخص شد

زمان و تاریخ کنسرت های همایون شجریان اعلام شد تا خواننده سنتی و محبوب کشورمان کنسرت های پر شور شجریان در تابستانی داغ امسال برگزار کند. همایون شجریان در صفحه رسمی اینستاگرام خود اعلام کرد کنسرت های موسیقیش را تمدید نموده تا برای شبهای بیشتری در کنار هموطنان و علاقه مندان به وسیقی سنتی باشد.

زمان و تاریخ کنسرت های همایون شجریان اعلام شد تا خواننده سنتی و محبوب کشورمان کنسرت های پر شور شجریان در تابستانی داغ امسال برگزار کند.

همایون شجریان در صفحه رسمی اینستاگرام خود اعلام کرد کنسرت های موسیقیش را تمدید نموده تا برای شبهای بیشتری در کنار هموطنان و علاقه مندان به وسیقی سنتی باشد.

شجریان از تمدید نمودن 13 اجرای دیگر خود خبر داده است.

زمان کنسرتهای همایون شجریان

توضیح اینکه: سانس های اول کنسرت از ساعت شش و نیم عصر و سانس های دوم از ساعت ده شب شروع می شوند.

با زمانبدی موجود، همایون شجریان در روزهای پنجم، ششم، دهم، نوزده، بیست و دوم و بیست و پنج تیر در سانس دوم همایون شجریان کنسرت برگزار خواهد کرد.

روز دوم مرداد 1401 در هر دو سانس اول و دوم، سوم و چهارم مرداد در تک سانس اول و پنجم مرداد نیز در سانس اول و دوم کنسرت شجریان اجرا خواهد شد.

قرار بر این بود که همایون شجریان در تیرماه 1401 پنج اجرا داشته باشد اما به علت استقبال مخاطبان کنسرتهای خود را به یازده مورد اجرا افزایش داد که در نوع خود جالب بوده و نشانگر علاقه مندی خاص و ویژه مردم به موسیقی سنتی و اجراهای بی نظیر همایون شجریان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
کنسرت همایون شجریان با یک کار ارزشمند به احترام پدر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] شب از اجرای کنسرت خود قطعه ای به […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] روز گذشته در کنسرت همایون شجریان […]