کد خبر : 165
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

زمان بازی فینال جام حذفی 1401 و آخرین بازی لیگ برتر

زمان بازی فینال جام حذفی 1401 و آخرین بازی لیگ برتر

زمان برگزاری فینال جام حذفی فوتبال 1401 اعلام شد. با اعلام امیرحسین روشنک به زودی دیدار نهایی جام حذفی برگزار شده و قهرمان مسابقات جام حذفی فوتبال کشورمان در سال 1401 مشخص خواهد شد. با توجه به گفتگویی که آقای روشنک با برنامه شبهای فوتبالی داشتند، در آن گفتگو اعلام کردند که تمامی تلاش خودمان

زمان برگزاری فینال جام حذفی فوتبال 1401 اعلام شد. با اعلام امیرحسین روشنک به زودی دیدار نهایی جام حذفی برگزار شده و قهرمان مسابقات جام حذفی فوتبال کشورمان در سال 1401 مشخص خواهد شد.

با توجه به گفتگویی که آقای روشنک با برنامه شبهای فوتبالی داشتند، در آن گفتگو اعلام کردند که تمامی تلاش خودمان را انجام خواهیم داد تا هفتم اردیبهشت ماه شاهد برگزاری فینال مسابقات جام حذفی سال 1401 باشیم.

وی ادامه داد: بعد از پایان مسابقات جام حذفی نیز در تلاش خواهیم بود تا مسابقات لیگ برتر را پیگیری کنیم و به نظر می رسد که تا اوایل خرداد ماه نیز شاهد اتمام مسابقات لیگ برتر باشیم.

روشنک یادآور شد: به نظر می رسد همه تیمها از پایان به موقع مسابقات نفع ببرند چرا که پیش از این و در دو سال گذشته به دلیل شرایط خاص شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی را سپری کردیم و امیدواریم با اتمام به موقع مسابقات، لیگ بعدی را نیز در موعد مقرر و در اوایل مردادماه استارت بزنیم.

با این تفاسیر به نظر می رسد که تا پیش از شروع فیفا دی و 10 خرداد ماه شاهد اتمام لیگ برتر نیز باشیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها