کد خبر : 1237
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

زودترین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا با چاشنی تحقیر

زودترین قهرمانی رئال مادرید در لالیگا با چاشنی تحقیر

یکی از زودترین و سریعترین قهرمانی های رئال مادرید در لالیگای پرتغال با کسب یک رکورد و افتخار بزرگ برای رئالیهای مادریدی در فصل 2021/2022 لالیگای اسپانیا به دست آمد. تیم فوتبال رئال مادرید در رقابتهای این فصل لالیگا در فصل 2021/2022 توانست در چهار هفته مانده به پایان رقابتها و با یک برد دلچسب

یکی از زودترین و سریعترین قهرمانی های رئال مادرید در لالیگای پرتغال با کسب یک رکورد و افتخار بزرگ برای رئالیهای مادریدی در فصل 2021/2022 لالیگای اسپانیا به دست آمد.

تیم فوتبال رئال مادرید در رقابتهای این فصل لالیگا در فصل 2021/2022 توانست در چهار هفته مانده به پایان رقابتها و با یک برد دلچسب تحقیرکننده حریف به عنوان ارزشمند قهرمانی لالیگا دست یابد.

در شرایطی که تنها سی و چهار هفته از لیگ اسپانیا موسوم به لالیگا گذشته بود که شاگردان آنجلوتی توانستند با افتخار و با قاطعیت هر چه تمام بدون حرف و حدیث به عنوان قهرمانی لالیگا دست یابند.

در دیداری که امشب برگزار شد رئال مادرید توانست با 4 گل از سد حریفش اسپانیول گذشته و تیم مقابل را به نوعی تحقیر کند. 

امتیاز شگفت انگیز 81 هم اکنون در مقابل نام رئال مادرید در لالیگا خودنمایی می کند تا این تیم با قهرمانی زودهنگام، رکورد جالب جدیدی را برای خود کسب کند. افتخاری که در فصول اخیر کمتر نمونه آن را شاهد بودیم تا این اقدام توسط انچلوتی رقم زده شود.

حالا رئال مادرید علاوه بر لالیگا در جمع چهار تیم برتر لیگ اروپا نیز قرار دارد. هر چند حریف مقابلش یک حریف سخت به نام شاگردان گواردیولا و منچستر سیتی بوده و در بازی رفت نیز 4/3 بازی را به حریف خود واگذار کرده بودند. اما این شانس همچنان برای رئال وجود دارد که بتواند به دیدار نهایی لیگ اروپا نیز راه یابد و خوشبختی و موفقیت خود را در این فصل تکمیل کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها