کد خبر : 17647
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۷

دلیل اشاره لواندوفسکی به بینی/ آیا او 4 جلسه محروم می شود؟

دلیل اشاره لواندوفسکی به بینی/ آیا او 4 جلسه محروم می شود؟
حرکت جنجالی لواندوفسکی در دیدار با اوساسونا و دست بردن به سمت بینی می تواند برای وی محرومیت در پی داشته باشد.؛

لواندوفسکی در جریان دیدار دیشب بارسلونا مقابل اوساسونا دست به حرکت جنجالی زد. او بعد از گرفتن کارت زرد دوم و اخراج شدیدا به این تصمیم معترض بوده و دستانش را به سمت بینی خود برد.

لواندوفسکی کارت زرد دوم خود را به دلیل تلاش برای زدن ضربه سر و برخورد دستانش با سر بازیکن حریف گرفت. او اعتقادی به عمدی بودن یا خشن بودن این کار نداشت.

بارسلونایی ها که پیش از این اخراج در گل اولی که از سوی وی ای آر برای اوساسونا صحیح اعلام شد نیز معترض بودند. روی ضربه کرنری که به نظر می رسید قبل از آن روی مدافع بارسلونا خطا انجام شده باشد.

لواندوفسکی دست به بینی

همه اینها دست به دست هم داد تا لواندوفسکی موقع خروج از زمین مسابقه دستانش را به نوک بینی خود برده و آن را به دوربین های تلویزیونی و هواداران نشان دهد. این حرکت در لهستان به معنای داشتن غرور زیاد است که کنایه ای به تصمیم داور بود.

این واکنش که نشان دهنده خودخواهی داور مسابقه بود می تواند از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا با محرومیت 4 جلسه ای برای روبرت لواندوفسکی نیز همراه شود. اتفاق تلخی که برای این مهاجم گران تمام شود. اکنون ترس هواداران بارسلونا نیز از این اقدام است و آنها امیدوارند چنین تصمیمی گرفته نشود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بیرانوند در تمرین محافظ صورت را کنار گذاشت + عکس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] در تمرین ماسک بینی و صورت خود را […]