کد خبر : 10907
تاریخ انتشار : شنبه ۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

کاریکاتور سایت معروف آماری از بهترین بازیکن ایران

کاریکاتور سایت معروف آماری از بهترین بازیکن ایران

سایت مارال نیوز؛ یک مورد از کاریکاتور و طراحی گرافیکی جالب سایت معروف آماری از بهترین بازیکن ایران در جام جهانی؛ یکی از سایتهای معروف آماری جهان از تمامی تیمهای راه یافته به جام جهانی یک بازیکن و ستاره را انتخاب کرده و کاریکاتور و تصویری از آن را طراحی کرده و نسبت به معرفی

سایت مارال نیوز؛ یک مورد از کاریکاتور و طراحی گرافیکی جالب سایت معروف آماری از بهترین بازیکن ایران در جام جهانی؛ یکی از سایتهای معروف آماری جهان از تمامی تیمهای راه یافته به جام جهانی یک بازیکن و ستاره را انتخاب کرده و کاریکاتور و تصویری از آن را طراحی کرده و نسبت به معرفی بازیکن مربوط می پردازد.

سایت آماری «بیب متا» نیز ستاره ایران را مهدی طارمی دانسته و او را به بینندگان و مخاطبان سایت خود با این شکل و عکس زیر معرفی کرده است.

ستاره ایرانی طارمی

این سایت تحلیلی و آماری؛ بعد از تحلیل های خود مهدی طارمی را برترین و بهترین بازیکن ایرانی دانسته که می تواند سرنوشت مسابقات را برای تیم ملی ایران عوض کند. دیدارهای سرنوشت ساز و سختی که هر یک به مثابه فینال برای ایرانیها و شاگردان اسکوچیچ است و در آن حضور بازیکنانی مثل مهدی طارمی می تواند سرنوشت کلی بازی را عوض کرده و معادلات را عوض کند.

بعد از انگلیس بر روی کاغذ تیم ملی آمریکا شانس بیشتری از صعود در گروه ایران بر اساس رنکینگ فیفا برخوردار است اما در فوتبال هیچ چیزی پیش بینی نشده و موقعیت شناسی بازیکنان و ستاره های تیم ها و دفاع خوب می تواند معادلات را برهم زند.

مهدی طارمی البته فعلا دور از تمرینات پورتو بوده و مشخص نیست کی به میادین بازگردد اما به نظر می رسد مصدومیت این مهاجم ستاره ایرانی، زیاد هم جدی نباشد و بتواند خود را برای بازی های بعدی پورتو برساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
هر دو شوت یک گل، رکوردی که هیچ کس به آن نمی رسد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] هر دو شوت یک گل، آماری که لواندوفسکی […]