کد خبر : 5514
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

ساناز سعیدی در طبیعت بکر و چشم انداز زیبا کنار تالاب

ساناز سعیدی در طبیعت بکر و چشم انداز زیبا کنار تالاب

عکس جدید از ساناز سعیدی در طبیعت چشم نواز و فوق العاده زیبا با چشم انداز فوق العاده رو به سمت تالاب که اخیرا انتشار یافته است. ساناز سعیدی را حتما با سریال نفس می شناسید. بازیگر مستعد و فوق العاده توانمندی که در این سریال زیبا توانست نشان دهد که می تواند در مدارج

عکس جدید از ساناز سعیدی در طبیعت چشم نواز و فوق العاده زیبا با چشم انداز فوق العاده رو به سمت تالاب که اخیرا انتشار یافته است.

ساناز سعیدی را حتما با سریال نفس می شناسید. بازیگر مستعد و فوق العاده توانمندی که در این سریال زیبا توانست نشان دهد که می تواند در مدارج بالاتری نیز درخشیده و در فیلم های مختلف با نقش های سنگین نیز بازی کند.

ساناز سعیدی مدرک کارشناسی مهندسی معماری داشته و طبق آخرین منابع منتشر شده در سایتهای خبری و تفریحی وی تا امروز ازدواج نکرده یا خبر آن رسانه ای نشده است.

فیلم هایی که ساناز سعیدی بازی کرده است

از نخستین فیلمهایی که ساناز سعیدی در آن نقش آفرینی کرد سریالی به نام پریا بود.

سعیدی با وجود این که در پریا در سکانس های کوتاهی بازی کرد اما همین موضوع کفایت می کرد تا مهارت و توانایی های وی مشخص شود.

وی در ادامه در سریالی به نام نفس توانست به عنوان نقش اول مجموعه هنرنمایی کند و بازی طبیعی و خوب سعیدی، باعث شد تا نمره قابل قبول و خوبی را از نقادان و فیلم شناسان بگیرد.

علاوه بر آن ساناز سعیدی در فیلمهایی همچون سارق روح و از سرنوشت و بوی باران نیز نقش آفرینی کرده است.

عکسی از ساناز سعیدی در چشم انداز زیبای طبیعت

ساناز سعیدی در طبیعت بکر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها