کد خبر : 1387
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

عکس خانوادگی علیرضا حقیقی بعد از قهرمانی حماسه ای

عکس خانوادگی علیرضا حقیقی بعد از قهرمانی حماسه ای

عکس خانوادگی علیرضا حقیقی بعد از قهرمانی حماسه ای؛ حقیقی بعد از قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور مستقیم به سمت پدرش رفته و با او قهرمانی نساجی را جشن گرفت. دیدار فینال بین تیمهای نساجی قائمشهر و آلومینیوم اراک یک تماشاچی ویژه داشت. پدر علیرضا حقیقی تماشاچی هنرنمایی فرزندش بود تا با تجربه و

عکس خانوادگی علیرضا حقیقی بعد از قهرمانی حماسه ای؛ حقیقی بعد از قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور مستقیم به سمت پدرش رفته و با او قهرمانی نساجی را جشن گرفت.

دیدار فینال بین تیمهای نساجی قائمشهر و آلومینیوم اراک یک تماشاچی ویژه داشت. پدر علیرضا حقیقی تماشاچی هنرنمایی فرزندش بود تا با تجربه و بازی درخشان علیرضا حقیقی موفقیت و افتخاری بسیار بزرگ برای نساجی قائمشهر رقم زده شود.

عکس علیرضا حقیقی در کنار بزرگ خاندان خانواده

بوسه علیرضا حقیقی و پدر

عکس خانوادگی علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی در حالی موفق به ثبت موفقیت بزرگ در نساجی قائمشهر در فینال جام حذفی و بالا بردن کاپ قهرمانی با این تیم شد که تا کنون این نماینده شایسته مازندران موفق به کسب چنین افتخاری نشده بود.

علیرضا حقیقی در سه بازی اخیر تیمش در جام حذفی موفق به ثبت کلین شیت شد که نقطه عطف کلین شیتهای علیرضا حقیقی را می توان در بازی ماقبل نیمه نهایی مقابل استقلال تهران در ورزشگاه آزادی دانست. دیداری که با کشیده شدن به ضربات پنالتی و همچنین مهار زیبای پنالتی لژیونر ازبکستانی استقلال نیز همراه شد تا نساجی به دور بعدی صعود کند.

این دروازه بان سابق ملی پوش کشورمان که سابقه دروازه بانی در جام جهانی را نیز دارد؛ حالا در کنار پدرش که شاید ویژه ترین و خاص ترین تماشاگر دیدار نساجی با آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی و فینال جام حذفی برایش بود به یک افتخار بزرگ و ارزشمند دست یافت. افتخاری که تا سالها در ذهن او و پدر عزیز و زحمتکش و همچنین هواداران قدرشناس مازندرانی باقی خواهد ماند.

پیش از این نیز عکس قدرشناسی امیر عابدزاده از احمدرضا عابدزاده و بوسه زدن بر دست او در ورزشگاه آزادی و بعد از یک بازی ملی سوژه رسانه ها شده بود.

اقدام ارزشمندی که توسط امیر عابدزاده فرزند احمدرضا عابدزاده انجام یافته بود تا بهترین نوع قدرشناسی از بزرگتر و پدر به عمل آید. حالا در ورزشگاه آزادی و این بار در فینال جام حذفی اقدام تقریبا مشاهبی از قدرشناسی علیرضا حقیقی از پدرش را دیدیم که بسیار ارزشمند بود.

چنین صحنه هایی می تواند به عنوان الگویی برای جوانان باشد تا همیشه قدرشناس پدرها و بزرگترهای خود بوده و کسانی که برایشان زحمت کشیده اند را فراموش نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ترک ها در والیبال جهان تا مرز حماسه آفرینی پیش رفتند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جهان تا یک قدمی حماسه آفرینی پیش […]