کد خبر : 10771
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۳۷

سخت ترین قرعه گروه تاریخ لیگ اروپا برداشته شد

سخت ترین قرعه گروه تاریخ لیگ اروپا برداشته شد

ورزش مارال نیوز، سخت ترین گروهی که در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا می شد نصیب یک یا چند تیم شد در این دوره از لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022/2023 رقم زده شد. گروه سوم لیگ قهرمانان اروپا با تقابل تیمهای مطرحی انجام خواهد شد که هر یک مدعی قهرمانی هستند و متاسفانه باید با

ورزش مارال نیوز، سخت ترین گروهی که در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا می شد نصیب یک یا چند تیم شد در این دوره از لیگ قهرمانان اروپا فصل 2022/2023 رقم زده شد.

گروه سوم لیگ قهرمانان اروپا با تقابل تیمهای مطرحی انجام خواهد شد که هر یک مدعی قهرمانی هستند و متاسفانه باید با یکی از این تیمهای مطرح خداحافظی کرد.

در گروه سوم مسابقات بایرن مونیخ که همیشه یک پای فینال یا تیم راه یافته به جمع 4 تیم نهایی لیگ اروپا بوده با بارسلونای متحول شده ژاوی هرناندز و اینترمیلان مدعی همگروه شده است.

دیگر تیم این گروه نیز ویکتوریا پلژنی خواهد بود که آن هم حریف از پیش باخته و شکست خورده ای نیست.

با چنین تقابل سخت و غیرقابل توصیفی بایستی در همان مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا رقابتهای داغی را شاهد باشیم که هر یک می تواند یک فینال زودهنگام باشد، اما نقطه اندوهبار و ناراحت کننده چنین قرعه کشی، خداحافظی با یکی از تیمهای بایرن، بارسا یا اینتر در مرحله گروهی است، اتفاقی که هضم آن برای هواداران پرشور این باشگاه ها در مرحله گروهی هرگز قابل هضم نخواهد بود.

آسانترین گروه این دوره از مسابقات نیز نصیب رئال مادریدی شد که باید با سلیتک، شاختار و لایپزیش رقابت کند. سیتیزن ها نیز با سویا، بورسیا دورتموند و کوپنهاگن همگروه شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پای رونالدو برای گلزنی در اروپا هم قصد باز شدن ندارد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رونالدو در لیگ اروپا هم برای […]