کد خبر : 17508
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲

بایرن مزد صعود تیم اول گروه در لیگ قهرمانان را نگرفت

بایرن مزد صعود تیم اول گروه در لیگ قهرمانان را نگرفت
ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ از قرعه بد لیگ قهرمانان و تقابل با پاری سن ژرمن ناراحت است.؛

سرمربی موفق بایرن مونیخ ناگلزمان اعتراف کرد تیمش با وجود صدرنشین شدن در گروه مرگ لیگ قهرمانان و عبور از تیمهای بزرگی همچون بارسلونا و اینتر، پاداش صدرنشینی خود را نگرفته است.

قرعه کشی لیگ قهرمانان امروز انجام شد و آنها با بدترین قرعه ممکن روبرو شدند. مصاف بایرن و پاری سن ژرمن شاید در فینال باید اتفاق می افتاد اما در همان بازی اول مرحله حذفی باید با یکی از این دو تیم خداحافظی کرد.

ناگلزمان سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرد واقعا حریف سختی داریم و بدترین قرعه نصیبمان شد. مطمئن هستیم که پاری سن ژرمن نیز از مصاف با ما خوشحال نخواهد بود. البته تا برگزاری این بازی زمان و فرصت زیادی باقی مانده و رقابتهای جام جهانی را نیز شاهد خواهیم بود. لیگ قهرمانان در تمامی مسابقات سخت است و برای قهرمانی باید بهترین تیم ها را برد.

بایرن مزد صعود خود به عنوان تیم اول گروه لیگ قهرمانان را نگرفت

ناگلزمان اعلام کرد تصور می کند قرعه دیگر باشگاه های آلمانی در لیگ قهرمانان خوب بود و آنها بدشانسی آوردند البته لیگ قهرمانان همین بوده و سختی های خود را دارد.

بایرن مونیخ در شرایطی با قرعه پاری سن ژرمن و تقابل با تیم ستارگان جهان را در مرحله یک هشتم نهایی خواهد داشت که آنها به عنوان تیم اول از گروه خود صعود کرده بودند و چشم انتظار حریف به مراتب آسانتری بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
امیدواری سرمربی ولز برای صعود از گروه جام جهانی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] خود برای صعود از گروه خود در […]