کد خبر : 11728
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

سردار آزمون مقابل فرایبورگ هم نیمکت نشین شد

سردار آزمون مقابل فرایبورگ هم نیمکت نشین شد

سردار آزمون با تداوم نیمکت نشینی خود در دیدار هفته 5 بوندسلیگا هم جایی در فهرست اصلی تیمش مقابل فرایبورگ ندارد و بایستی از نیمکت ذخیره تماشاگر هنرنمایی بازیکنان لورکوزن باشد. دیدار بایرلورکوزن با فرابورگ از ساعت 6 عصر امروز آغاز شده است که تا به اینجای کار که یک نیمه از بازی سپری شده

سردار آزمون با تداوم نیمکت نشینی خود در دیدار هفته 5 بوندسلیگا هم جایی در فهرست اصلی تیمش مقابل فرایبورگ ندارد و بایستی از نیمکت ذخیره تماشاگر هنرنمایی بازیکنان لورکوزن باشد.

دیدار بایرلورکوزن با فرابورگ از ساعت 6 عصر امروز آغاز شده است که تا به اینجای کار که یک نیمه از بازی سپری شده با تک گل کمیر دیبای لورکوزنی ها از حریف خود فرایبورگ جلو هستند.

لورکوزن که سه هفته ابتدایی بوندسلیگا را با شکست شروع کرده بود در هفته گذشته یک برد شیرین در نیمکت نشینی سردار به دست آورد و در دیدار امشب نیز در یک قدمی برد قرار دارد تا چنانچه به این مهم دست یابند بتوانند خود را به میانه های جدول رسانده و جایگاهشان را بهبود ببخشند و امیدوار به کسب جایگاه واقعی خودشان در بوندسلیگا باشند.

لورکوزن از تیمهای ریشه دار بوندسلیگا بوده که سالیان سال در این لیگ حضور داشته و هواداران پرتعدادی نیز دارد.

سردار امیدوار است تا با یافتن جایگاه قبلی خود و باز شدن پایش به گلزنی بتواند مجددا در ترکیب اصلی و اولیه لورکوزنی ها قرار بگیرد و در فصل جام جهانی آماده ترین بازیکنی باشد که از او انتظار می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
چرا تن هاخ به رونالدو بازی نمی دهد؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] هاخ رونالدو را نیمکت نشین می […]