کد خبر : 11697
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲

ساز و کار مسابقات والیبال قهرمانی جهان تغییر می یابد

ساز و کار مسابقات والیبال قهرمانی جهان تغییر می یابد

قوانین مهم و مشخصات برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جهان تغییر خواهد یافت. با اعلام فدراسیون بین المللی والیبال قرار است که ساز و کار والیبال قهرمانی جهان برای بهبود و کیفی سازی این رقابتها دستخوش تغییرات کلانی شود. در این تغییرات پیش بینی شده که مسابقات قهرمانی جهان در سالهای زوج برگزار نشود و دلیل

قوانین مهم و مشخصات برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جهان تغییر خواهد یافت. با اعلام فدراسیون بین المللی والیبال قرار است که ساز و کار والیبال قهرمانی جهان برای بهبود و کیفی سازی این رقابتها دستخوش تغییرات کلانی شود.

در این تغییرات پیش بینی شده که مسابقات قهرمانی جهان در سالهای زوج برگزار نشود و دلیل این تصمیم نیز تداخل نیافتن برگزاری این رقابتها با مسابقات جام جهانی فوتبال است.

همچنین طی پیش بینی و قوانین مهم اتخاذ شده در رقابتهای والیبال قهرمانی جهان، این مسابقات در هر دو سال یکبار برگزار شود و تعداد تیمها نیز با افزایش چشمگیر مواجه شود تا کشورها و تیمهای بیشتری درگیر این مسابقات شوند.

بدین منظور افزایش تعداد تیمها از 24 کشور به 32 کشور در تصمیم گیری این فدراسیون قرار گرفته است.

زمان بندی مسابقا تقهرمانی قاره ها نیز با اتخاذ چگونگی برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی جهان دچار تحول خواهد شد تا رقابتهای فوق الذکر از دسامبر یا سال بعد برگزار گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها