کد خبر : 6594
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

سرمربی تیم بارسلونای دوم مشخص شد

سرمربی تیم بارسلونای دوم مشخص شد

سرمربی تیم بارسلونای دوم مشخص شد تا بارسلونا ب با هدایت سرمربی جدیدش خود را آماده مسابقات و حضور در لیگ دو اسپانیا نماید. به گزارش مارال نیوز، در تیمهایی مثل بارسلونا که نظم تیمی و حمایت از بازیکنان آکادمی و پایه و همچنین تیم دوم از اهمیت زیادی برخوردار است، معمولا به انتخاب کادر

سرمربی تیم بارسلونای دوم مشخص شد تا بارسلونا ب با هدایت سرمربی جدیدش خود را آماده مسابقات و حضور در لیگ دو اسپانیا نماید.

به گزارش مارال نیوز، در تیمهایی مثل بارسلونا که نظم تیمی و حمایت از بازیکنان آکادمی و پایه و همچنین تیم دوم از اهمیت زیادی برخوردار است، معمولا به انتخاب کادر فنی و حمایت از بازیکنان تیم دوم نیز اهمیت ویزه ای قائل می شوند و نتیجه آن را نیز با بازدهی مطلوب در لیگ و مسابقات مختلف می بینند.

باشگاه بارسلونا در سالهای اخیر در سایه چنین حمایتهایی توانسته خود را در بین بهترینهای اروپا قرار دهد البته این اقدامات حمایتی تنها کار بارسلونا نبوده بلکه بسیاری از باشگاه های پیشرفته اروپایی نیز با چنین دیدگاهی از تیمهای دوم و پایه خود حمایت می کنند و البته نتیجه آن را نیز می بینند.

معرفی سرمربی بارسلونای ب

روز گذشته رافائل مارکز با جمع بندی نهایی کمیته های فنی به عنوان سرمربی جدید تیم دو بارسا برگزیده شد تا از فردا کارش را با بازیکنان این تیم آغاز کند.

این مربی سالها در پست دفاع برای بارسلونا بازی می کرد. قرارداد او با تیم بارسلونای ب به مدت 2 سال خواهد بود.

مارکز سرمربی بارسا

تیم دوم بارسلونا همیشه پشتیبان درجه یک تیم اول بارسا بوده و بسیاری از بازیکنان تیم بارسلونای اصلی نیز از تیم دوم باسا تغذیه می شوند.

رافائل مارکز دارای اصالتی مکزیکی بوده و پیش از پیوستن به بارسلونا در زمان بازیکن بودن در موناکو بازی می کرد.

مارکز از قدیمی ترین بازیکنان بارسلونا محسوب شده و بیش از 240 بازی برای این تیم انجام داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
تلخ کامی بارسایی ها در آغاز راه پرفراز و نشیب لالیگا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] این را می کشید که بارسلونا در شروع لالیگا و […]