کد خبر : 12232
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱

بیانیه عجیب باشگاه اروپایی و ناراحتی مردم

بیانیه عجیب باشگاه اروپایی و ناراحتی مردم

بیانیه عجیب کی از باشگاه های بزرگ اروپایی به نام لیورپول و ناراحتی مردم و هواداران از به کار بردن جملات عجیب و اتهامات وارد شده به مردم شهرشان را بخوانیم. دنیای فوتبال کم نبوده از بیانیه های عجیب و غریبی که باعث شده تا مردم و هواداران ناراحت شده و در پی آن به

بیانیه عجیب کی از باشگاه های بزرگ اروپایی به نام لیورپول و ناراحتی مردم و هواداران از به کار بردن جملات عجیب و اتهامات وارد شده به مردم شهرشان را بخوانیم.

دنیای فوتبال کم نبوده از بیانیه های عجیب و غریبی که باعث شده تا مردم و هواداران ناراحت شده و در پی آن به افزایش آشوبها نیز بیانجامد.

یکی از این بیانیه های رسمی مربوط می شود به باشگاه لیورپول که پیش از آغاز دیدار لیورپول با ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا صادر شده است. در این بیانیه توئیتری لیورپول خطاب به هوادارانش گفته که از بر تن کردن لباس لیورپول در شهر ناپولی پرهیز کنند و به منظور روبرو نشدن با طرفداران ناپولی به مرکز شهر نروند.

در اطلاعیه مذکور اعلام شده که حواستان باشد تا در شهر میزبان مسابقه مورد حمله، سرقت و زورگیری قرار نگیرید.

چنین جملاتی باعث شد تا ایتالیایی ها از این اتفاق و جملات ناراحت شوند و حتی برای پاسخگویی به آن یکی از هنرمندان معروف ایتالیایی نیز در توئیتر خود مقابله به مثل کرده و لیورپول را قطب زیرساختی مواد مخدر در بریتانیا معرفی کرده است.

با این وجود کلوپ سرمربی لیورپول به این بیانیه پاسخ خاصی داد و مانع از این شد که آتش اختلاف موجود دمیده شده و بیشتر شود و در پاسخ به سوال خاص یکی از خبرنگاران بعد از اتمام مسابقه که از یورگن کلوپ پرسیده بود به نظرتان ناپولی شهر خطرناکی است؟ کلوپ عصبی شده و گفت این سوال شرم آور بوده و من برایتان تیتر نخواهم ساخت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
اعتصاب رفتگران چه بلایی سر شهر تمییز اروپایی آورد + عکس | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] رفتگران در شهر اروپایی تمییز و پیشرفته […]