کد خبر : 21928
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷

سرمربی خوش پوش تراکتور «خمس» با لباس متفاوت در سرمای تبریز

سرمربی خوش پوش تراکتور «خمس» با لباس متفاوت در سرمای تبریز
سرمربی اسپانیایی تراکتور سازی تبریز با لباس و کلاه جالب کنار نیمکت در تبریز را ببینید.؛

برای در امان ماندن از سرمای تبریز که با بارش برف در شبانه روز گذشته نیز همراه بود، پاکو خمس سرمربی تراکتور با لباس خاصی دیده شد. در جریان بازی تراکتور و استقلال پاکو خمس با این لباس گرم در کنار نیمکت حضور یافت.

سرمربی اسپانیایی تراکتور سازی تبریز که سال ها در لالیگا مربیگری کرده، به کلاه پشمی پناه برد. این سرمربی خوش پوش البته با لباس جدید خود خوشحال ترین فرد بعد پایان بازی نیز بود. چرا که تیم او توانست تیم پرمهره استقلال و مدعی قهرمانی را با دو گل شکست دهد.

حالا تراکتورسازی در تعطیلات نیم فصل از فرصت بازتوانی و آماده سازی هر چه بیشتر برخوردار خواهد بود. آنها یک دیدار دیگر با استقلال در جام حذفی خواهند داشت.

پاکو خمس

برتری تراکتور در بازی چند روز دیگر مقابل استقلال می تواند خمس این سرمربی با دانش و البته خوش پوش را بیش تر از پیش در بین هواداران تراکتور محبوب نماید. بازی که در صورت برد خمس او را عزیرتر از قبل نیز خواهد کرد.

وضعیت و شرایط برای این مربی تازه کار به خوبی پیش رفته است. او در سه بازی گذشته خود دو پیروزی و البته یک شکست را تجربه کرده است. برتری در جام حذفی می تواند پاکو خمس را به شرایط مطلوب و با اعتما دبه نفس بیشتری بازگرداند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
شماره 10 فوتبال را باید خدایان فوتبال بر تن کنند | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جالبی در خصوص لباس بازیکنان با […]