کد خبر : 21027
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

پاکو خمس مربی پرجنب و جوش در تلاش برای افزایش انگیزه بازیکنان

پاکو خمس مربی پرجنب و جوش در تلاش برای افزایش انگیزه بازیکنان
پاکو خمس مربی خوب تراکتور در تلاش بود تا در دیدار با مس کرمان در شرایطی که بازیکنان تیمش کمی دچار افت شده بودند با جنب و جوش و حرکات خاص خود به آنها روحیه و انگیزه تزریق کند تا بازی را رها نکنند.؛

مربی باتجربه لالیگایی تراکتورسازی پاکو خمس در تقابل با مس کرمان نشان داد که از جمله مربیان پرجنب و جوشی بوده که در برخی از لحظات درصدد ایجاد انگیزه بیشتر بین بازیکنان خود است.

در هفته سیزدهم لیگ برتر و در تقابل مس کرمان و تراکتورسازی پاکو خمس نشان داد که از مربیان پرجنب و جوش است. وی در طول بازی ایستاده کار را دنبال کرده و سعی می کرد راهنمایی های خود را به بازیکنان با جنب و جوش و حرکات خاص کاریزماتیک یادآوری کند.

خمس در تلاش بود تا در این بازی نیز اقدام به تهییج بازیکنان خودی کند. مخصوصا در شرایطی که تراکتوری ها به نظر می رسید انگیزه لازم برای ادامه بازی با سرعت و انسجام لازم را در اواسط نیمه دوم نداشتند. وی در دقایقی از مسابقه تلاش می کرد تا این خلا را جبران کند.

بازی دو تیم مس و تراکتور تا دقیقه 60 با نتیجه تساوی بدون گل در حال پیگیری است.

تراکتوری ها از 12 بازی گذشته خود تاکنون 18 امتیاز کسب کرده اند. مس کرمان نیز از 12 دیدار خود 9 امتیاز دارد. تراکتوری ها اکنون در جایگاه ششم لیگ بوده و مس کرمان نیز در جایگاه چهاردهم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سرمربی خوش پوش تراکتور «خمس» با لباس متفاوت در سرمای تبریز | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] نیز همراه بود، پاکو خمس سرمربی تراکتور […]