کد خبر : 8955
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

سریال جیران چه زمانی از توقیف در می آید

سریال جیران چه زمانی از توقیف در می آید

چه زمانی سریال جیران مجددا پخش شده و از توقیف بودن در می آید. زمان از توقیف خارج شدن سریال جیران و رفع شکایت تا حدودی مشخص شد به همراه توضیحات توقف تولید و پخش. در مارال نیوز بخوانیم. اواخر تیرماه بود که با دستوری که از سوی مقام قضائی صادر شد سریال جیران و

چه زمانی سریال جیران مجددا پخش شده و از توقیف بودن در می آید. زمان از توقیف خارج شدن سریال جیران و رفع شکایت تا حدودی مشخص شد به همراه توضیحات توقف تولید و پخش. در مارال نیوز بخوانیم.

اواخر تیرماه بود که با دستوری که از سوی مقام قضائی صادر شد سریال جیران و پخش آن در پلتفرم های آنلاین و شبکه نمایش خانگی متوقف شد.

توقیف و توقف تولید سریال جیران

اعلام گردیده که تولید سریال جیران هم اکنون در حال طی مراحل کارشناسی بوده و کارشناسان رسمی دادگستری در حال بررسی موارد طرح شده در شکایت انجام یافته هستند.

اعلام نظر فیلیمو در خصوص توقیف جیران

فیلمیو در خصوص زمان پخش سریال جیران و درنظر گرفتن حقوق مصرف کنندگان دیدگاه خود را ارئه داده است. فیلیمو اعلام نموده بعد از اعلام نظر کارشناسان رسمی دادگستری به مقامات قضایی برطرف سازی موضوع توقیف سریال جیران صورت خواهد پذیرفت و مجددا شاهد پخش این سریال خواهیم بود.

البته فیلیمو این را هم اعلام نموده که در پی حفظ نمودن حقوق مصرف کنندگان و به منظور جبران نمودن بخشی از تاخیر پخش سریال جیران را با پخش بین هفته ای تا انتهای هفته جبران نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
زمان پخش جیران پس ار رفع توقیف در شهریور ماه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] پخش مجدد سریال جیران بعد از رفع توقیف […]