کد خبر : 394
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

بیوگرافی و عکس واقعی زن جادوگر سریال جیران بهناز نازی

بیوگرافی و عکس واقعی زن جادوگر سریال جیران بهناز نازی

زن جادوگر و ننه آشوب سریال جیران کیست؟ عکس واقعی و بیوگرافی پیرزن ساحر و جادوگر سریال جیران به همراه زندگینامه این هنرمند را در این مطلب بازخوانی خواهیم کرد. بهناز نازی بازیگر توانمندی است که توانسته با گریم سنگین در نقش پیرزن جادوگر سریال جیران ورد زبانها شود. بازی و گریم خاص بهناز نازی

زن جادوگر و ننه آشوب سریال جیران کیست؟ عکس واقعی و بیوگرافی پیرزن ساحر و جادوگر سریال جیران به همراه زندگینامه این هنرمند را در این مطلب بازخوانی خواهیم کرد.

بهناز نازی بازیگر توانمندی است که توانسته با گریم سنگین در نقش پیرزن جادوگر سریال جیران ورد زبانها شود. بازی و گریم خاص بهناز نازی در سریال جیران از نکات قابل توجه این سریال بود. سریالی که به واسطه هنرنمایی بازیگرانی همچون پریناز ایزدیار، بهرام رادان، امیرحسین فتحی و بهناز نازی به اوج محبوبیت خود رسید.

هر چند که سریال جیران در شروع کار با حواشی همراه شده و در روزهای ابتدایی و آغازین این فیلم شکایت و گلایه هایی مبنی بر اینکه فیلمنامه این سریال اقتباس شده از فیلم دیگری به نام آهوی من مارال بود، همراه شد اما سرانجام این موضوع به نظر حل شده و هم اکنون سریال جیران در حال تولید و پخش نیز است.

در حال حاضر 18 قسمت از سریال جیران تولید و روانه بازار شده و کار تدوین و پخش ادامه قسمتهای این سریال پرطرفدار ایرانی که در مایه های تاریخی، خانوادگی و اجتماعی سیاسی است در حال انجام است.

به مانند بسیاری از سریالهای نمایش خانگی تولید شده در کشور، هر هفته یکبار سریال جیران در فیلمیو پخش و روانه بازار نیز می شود.

بیوگرافی بازیگر نقش ننه آشوب پیرزن جادوگر جیران 

بهناز نازی سال 74 بود که کار خود را با تئاتر آغاز کرد. استعداد، مهارت و پشتکار او در این حوزه باعث شد تا چندی بعد روانه قاب تلویزیون و سینما نیز شود و بازی در فیلم سینمایی مادرم گیسو را تجربه نماید. همچنین بهناز نازی با بازی در سریال سفر به چذابه نیز در سریالهای نمایشی تلویزیون نیز سابقه بازی دارد.

اوج بازی و گریم خاص بهناز نازی در سریال جیران بود. گریم خاصی که نمونه های آن را در سریالهای هالیوودی و ترسناک دیده ایم. ننه آشوب سریال جیران این بار در نقش جادوگر، ساحر و زن خاصی هنرنمایی می کند که نمونه های آن را کمتر از دیگر بازیگران ایرانی دیده بودیم.

بهناز نازی در جیران

زن پیرزن سریال جیران

بهناز نازی در رشته کارشناسی طراحی صحنه و لباس دارای تحصیلات آکادمیک نیز بوده و علاوه بر آن در طراحی صحنه و لباس نیز دستی توانا دارد. این بازیگر هنرمند و توانا پیش از این در فیلمهایی همچون شراره و دلم می خواد نیز هنرنمایی کرده است. بنهاز نازی حتی پیش از این موفق به کسب جایزه جشنواره فجر برای فیلم هیوا نیز شده بود. البته این جایزه ایشان نه در حوزه بازیگری بلکه در بخش طراحی صحنه و لباس بود.

بهناز نازی متولد سال 1346 بوده که در تهران نیز متولد شده است. اطلاعات دقیقی نیز در خصوص وضعیت ازدواج و تاهل ایشان در دسترس نیست و در این خصوص تاکنون ایشان مصاحبه ای انجام نداده اند.

عکسی از هنرنمایی بهناز نازی در تئاتر

عکس تئاتر بهناز نازی

بیوگرافی و عکس بهناز نازی

جشن تولد برای بهناز نازی سریال جیران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مقایسه مریلا زارعی سریال جیران با عکس مادر ناصر الدین شاه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سریال زیبای جیرا… به کارگردانی […]