کد خبر : 31205
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

سلطان الغنام التیام بر زخم النصر/ حذف یاران رونالدو از آسیا اتفاق نیافتاد

سلطان الغنام التیام بر زخم النصر/ حذف یاران رونالدو از آسیا اتفاق نیافتاد
سلطان الغنام با گل دیرهنگام خود التیامی بر زخم النصر بود. با این گل حذف زودهنگام النصر از جام باشگاه های آسیا را شاهد نشدیم تا فعلا اتفاق نیافتاد. البته جنگ برای صعود بین النصر و الشباب همچنان ادامه دارد؛

سلطان الغنام با گل دیرهنگام خود التیامی بر زخم النصر بود. با این گل حذف زودهنگام النصر از جام باشگاه های آسیا را شاهد نشدیم تا فعلا اتفاق نیافتاد. البته جنگ برای صعود بین النصر و الشباب همچنان ادامه دارد.

در شرایطی که النصر عربستان با نتیجه 2 بر 1 از الشباب الاهلی امارات عقب افتاده بود. یک سانتر خوب و یک ضربه سر توسط سلطان الغنام باعث شد تا امیدهای النصر برای حضور در آسیا باقی بماند.

فاصله ناچیز النصر با حذف از بازی های آسیایی

در بازی پلی آف جام باشگاه های آسیا النصر در شرایطی مقابل الشباب الاهلی امارات قرار گرفت که النصری ها فاصله چندانی از حذف بازی های باشگاهی آسیا نداشتند. در این صورت مهره های بزرگ و گران قیمت النصر از جمله رونالدو و تالیسکا و سادیو مانه همگی در بهت عجیبی رفته و هواداران نیز از این اتفاق ناامید می شدند.

اما گلی که با ضربه سر توسط سلطان الغنام در دقیقه 88 به ثمر رسید. النصری ها را امیدوار کرد تا در دقایق باقیمانده به گل دیگری رسیده و راهی دور بعدی شوند.

تنها دو دقیقه مقاومت الشباب الاهلی امارات می توانست آنها را به دور بعدی مسابقات ببرد.

این بازی از ساعت 20:50 دقیقه امروز شروع شده و تا دقیقه 90 با تساوی در جریان است.

در صورت ادامه این روند وقت های اضافه و در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود کننده خواهد بود. اتفاقی که به عملکرد خوب دروازه بان ها و تمرکز ضربه زنندگان پنالتی نیز برای تعیین تیم پیروز مرتبط است.

امید فوتبال دوستان ایرانی برای صعود النصر

با توجه به احتمال هم گروهی النصر با نمایندگان ایران در باشگاه های آسیا مطمئنا فوتبال دوستان ایرانی نیز چشم انتظار صعود النصر خواهند بود. تا در صورت وقوع این اتفاق برای اولین بار شاهد حضور رونالدو با تیم خود در ایران بوده و بازی او را در مقابل تیم محبوب خودشان ببینند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سابقه نتایج گذشته شباب الاهلی امارات پیش از دیدار با النصر | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] پش از دیدار با النصر دارای عملکرد […]