کد خبر : 5341
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۰۸

اسکیمر کارت بانکی در لباس فروشنده میوه دستگیر شد

اسکیمر کارت بانکی در لباس فروشنده میوه دستگیر شد

کلاهبرداری هر روز زوایای جدیدی به خود می گیرد. اخیرا نیز دو اسکیمر کارت بانکی در تهران که در لباس فروشنده میوه ظاهر شده بود، در چنگال قانون گرفتار شده و دستگیر شد. اسکیمرها کسانی هستند که با یک روش غیرقانونی و خلاف، با سواستفاده از موقعیت اقدام به کپی نمودن قسمت نوار مغناطیسی کارتهای

کلاهبرداری هر روز زوایای جدیدی به خود می گیرد. اخیرا نیز دو اسکیمر کارت بانکی در تهران که در لباس فروشنده میوه ظاهر شده بود، در چنگال قانون گرفتار شده و دستگیر شد.

اسکیمرها کسانی هستند که با یک روش غیرقانونی و خلاف، با سواستفاده از موقعیت اقدام به کپی نمودن قسمت نوار مغناطیسی کارتهای بانکی کرده و در ادامه بدون اطلاع صاحب حساب، از کارت فرد مذکور مبلغ و پول بانکیشان را برمیدارند.

اخیرا در تهران نیز دو نفر پس از انجام این کار با شناسایی پلیس فتا در چنگال قانون گرفتار شدند.

این مجرمان دو نفر بودند که به صورت دوره گردی و با وانت اقدام به فروش میوه در مناطق مختلف تهران می کردند. متخلفان و اسکیمرهای مذکور بعد از اینکه از کارت بانکی خریدارها اسکیمر می کردند، شروع به برداشت پول به صورت غیرمجاز کرده و حساب افراد را خالی می کردند.

این افراد با اعلام رئیس پلیس فتا تهران در یکی از مناطق جنوب تهران و در محل اختقای خود دستگیر شدند. در حین شناسایی و دستگیری این افراد اسکیر کلاهبردار از کارت بانکی مردم؛ یک سلاح کمری نیز کشف گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها