کد خبر : 13232
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶

سهیم شدن هالند در برد سیتی مقابل ولورهمپتون

سهیم شدن هالند در برد سیتی مقابل ولورهمپتون

به گزارش مارال نیوز، اریک هالند در پیروزی پر گل منچسترسیتی مقابل ولورهمپتون باز هم سهیم شد تا یکی از گلهای تیمش را به زیبایی به ثمر برساند. دقیقه شانزده مسابقه پاس گل برناردو سیلوا را اریک هالند با موقعیت شناسی خوب خود وارد دروازه ولورهمپتون کرد تا خیال هواداران سیتی از کسب یک برد

به گزارش مارال نیوز، اریک هالند در پیروزی پر گل منچسترسیتی مقابل ولورهمپتون باز هم سهیم شد تا یکی از گلهای تیمش را به زیبایی به ثمر برساند.

دقیقه شانزده مسابقه پاس گل برناردو سیلوا را اریک هالند با موقعیت شناسی خوب خود وارد دروازه ولورهمپتون کرد تا خیال هواداران سیتی از کسب یک برد شیرین دیگر تا حدود زیادی راحت شود.

همچنین دیگر گلهای این مسابقه توسط جم گریلیش و فیل فودن روی پاس گل های کوین دی بروینه در دقایق یک و 69 بازی به ثمر رسید.

ولورهمپتون از دقیقه 33 مسابقه نیز ناتان کولینز را به دلیل دریافت کارت قرمز از دست داد تا 10 نفره بازی را دنبال کند و این ادامه کار برای آنها را سخت تر کرد.

این شکست خانگی برای ولورهمپتون در شرایطی رقم خورد که سیتی و شاگردان گواردیولا توقف ناپذیر در حال ادامه دادن مسیر خود هستند و به نظر می رسد که همراه با ارلینگ هالند روزهای خوبی را تجربه کنند و برای آنها اسم و رسم حریفان چندان مهم نبوده و تنها با پیروزی و شکست دادن آنها یکی پس از دیگری رو به جلو حرکت می کنند تا شاید این بار علاوه بر لیگ جزیره، لیگ قهرمانان را هم فتح کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها