کد خبر : 427
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید به کدام تیم می رود

گرت بیل در صورت جدایی از رئال مادرید به کدام تیم می رود

باشگاه بعدی گرت بیل بعد از رئال مادرید کجاست؟ بیل در صورت ترک و جدایی از رئال مادرید با کجا قرارداد خواهد بست و باید این ستاره ولزی را در لباس کدام تیم دید؟ گرت بیل همواره به عنوان یکی از بازیکنان طراز اول جهان در سطح بازیکنانی همچون زلاتان ابراهیموویچ شناخته شده است. بازیکنی

باشگاه بعدی گرت بیل بعد از رئال مادرید کجاست؟ بیل در صورت ترک و جدایی از رئال مادرید با کجا قرارداد خواهد بست و باید این ستاره ولزی را در لباس کدام تیم دید؟

گرت بیل همواره به عنوان یکی از بازیکنان طراز اول جهان در سطح بازیکنانی همچون زلاتان ابراهیموویچ شناخته شده است. بازیکنی که سبک بازی، جنگندی، نوع دوندگی و قدرت سر زنیش بی شباهت به ابراهیموویچ هم نیست با این تفادت که حاشیه هایی که در حول گرت بیل ایجاد شده به نظر بیشتر از سایر بازیکنان است.

گوهر ارزشمندی به نام گریت بیل که همواره از بازیکنان متمایز هر تیمی محسوب شده و گلها و حرکات خاص او همواره زبانزد عام و خاص بوده اما به نظر می رسد احتمال جداییش از رئال مادرید قوت گرفته است.

دلایل مختلفی برای احتمال جدایی گرت بیل در نظر گرفته شده که از آنها می توان به مصدومیتهای متعدد، ترجیح دادن او به حضور در تیم ملی کشورش ولز در تمرینات و گلف بازی و همچنین کاهش محبوبیتش در بین هواداران باعث شده تا او جایگاه قبلیش در رئال مادرید را از دست بدهد.

از جمله دلایل دیگری که اجتمال جدایی گرت بیل را تقویت می کند، کم بازی دادن به گرت بیل توسط مربیانش است. حتی مدیر برنامه های گرت بیل نیز به صورت تلویحی تاکید کرده که پایان قرارداد گرت بیل با رئال نزدیک است.

گرت بیل نقل و انتقالات

اما در صورت جدایی گرت بیل از رئال او راهی کدام تیم خواهد شد؟

مقصد بعدی بیل بعد از رئال مادرید

باشگاه جدید گرت بیل بعد از جدایی احتمالی از رئال مادرید هنوز به صورت قطعی مشخص نشده اما طبق اخباری که منتشر شده گرت بیل علاقه زیادی به ادامه فوتبال خود در اسپانیا دارد. به نظر می رسد گرت بیل تمایلی برای ترک راحت اسپانیا نخواهد گرفت و احتمالا باز هم او را در اسپانیا و لالیگا ببینیم.

ماندگاری او در اسپانیا باعث خواهد شد تا او احتمال زیاد بین یکی از دو تیم مطرح یعنی اتلتیکو مادرید و بارسلونا یکی را انتخاب کند. البته این موضوع در حد گمانه زنی بوده ولی به نظر می رسد با توجه به سطح بالای این دوباشگاه بعد از رئال مادرید، بارسا یا اتلتیکو می تواند از گزینه های جدی پیوستن گرت بیل باشد.

باید منتظر ماند و دید در نقل و انتقالات تابستانی مهمترین و اصلیترین نقل و انتقال که احتمالا توسط گرت بیل رقم زده خواهد شد، به چه شکلی پیش خواهد رفت.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
گرت بیل در لیگ فوتبال آمریکا چقدر حقوق و دستمزد می گیرد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] گرت بیل که همواره از بازیکنان گران قیمت فوتبال جهان شناخته می شد، در باشگاه جدید لس آنجلس اف سی رقم به مراتب پایینتری نسبت به دیگر بازیکنان مطرح و همچنین گذشته خود دریافت خواهد کرد. […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] داشته و مانع از جدایی او […]