کد خبر : 17414
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۳۰

سه امتیاز گواردیولا به لطف پنالتی دقیقه 95 مقابل فولام

سه امتیاز گواردیولا به لطف پنالتی دقیقه 95 مقابل فولام

سیتی با یک یار کمتر توانست سه امتیاز مسابقه با فولام را ازآن خود کند. آنها با گل دقیقه 95 هالند از روی نقطه پنالتی و با وجود داشتن یک یار کمتر از سد فولام عبور کردند. دقیقه 17 بود که جولین آلوارز نخستین گل سیتی را با پاس گل بازیکن ترک تبار ایلکای گوندوگان

سیتی با یک یار کمتر توانست سه امتیاز مسابقه با فولام را ازآن خود کند. آنها با گل دقیقه 95 هالند از روی نقطه پنالتی و با وجود داشتن یک یار کمتر از سد فولام عبور کردند.

دقیقه 17 بود که جولین آلوارز نخستین گل سیتی را با پاس گل بازیکن ترک تبار ایلکای گوندوگان به ثمر رساند. همه چیز داشت به خوبی پیش می رفت که کانسلو اخراج شد. با خطای پنالتی انجام شده «آندریاس پریه را» بازی را برای فولام به تساوی کشاند.

تقابل حساس سیتی با فولام به نیمه دوم کشید. تاکتیکهای تیمی گواردیولا با وجود یک یار کمتر با جا به جایی چند بازیکن و میدان دادن به بازیکنانی مثل فیل فودن و ارلینگ هالند رنگ و بوی دیگری به خود گرفت. اما سیتی در گلزنی همچنان ناکام بود تا اینکه به لطف پنالتی و اشتباه فولامی ها سیتی توانست گل دوم را در دقیقه 95 بازی به ثمر رسانده و دو بر یک از سد تیم میهمان خود عبور کند. چنانچه فولام تنها چند دقیقه دیگر می توانست مقاومت کند به شیرین ترین تساوی این فصل خود دست می یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها