کد خبر : 31254
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

دو امتیاز از دست رفته برای آرسنال مقابل فولام/ گلزنی سخت و گل خوردن راحت توپچی ها

دو امتیاز از دست رفته برای آرسنال مقابل فولام/ گلزنی سخت و گل خوردن راحت توپچی ها
توپچی های لندن در ورزشگاه خانگی خود دو امتیاز حساس را از دست دادند. آرسنال مقابل فولام بار دیگر نشان داد که در گلزنی سخت عمل کرده و به راحتی گل می خورد؛

توپچی های لندن در ورزشگاه خانگی خود دو امتیاز حساس را از دست دادند. آرسنال مقابل فولام بار دیگر نشان داد که در گلزنی سخت عمل کرده و به راحتی گل می خورد.

تلاش دو تیم ارسنال و فولام در نهایت با تساوی 2 بر 2 در لیگ جزیره به اتمام رسید.

گل نخست فولامی ها در دقیقه نخست بازی شکل گرفت. گلی که روند کلی بازی را نیز تغییر داد. در شرایطی که توپ به شکل عجیبی به آندریاس پریه را بازیکن فولام رسیده بود این بازیکن از بیرون از محوطه جریمه و در شرایطی که سنگربان ارسنال از دروازه خود خارج شده بود کار سختی برای باز کردن دروازه نداشت.

این گل خوردن راحت و البته خیلی سریع کار ارسنال را سخت کرد. آنها در دقیقه 70 توسط بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی به تساوی رسیدند و حتی سه دقیقه بعد ادی انکتیا گل دیگر آرسنال را به ثمر رساند.

اخراج بازیکن فولام خیال هواداران را راحت کرد

اخراج کالوین باسی در دقیقه 83 از تیم فولام در شرایطی که آرسنال 2 بر 1 نیز جلو بود باعث شد تا خیال هواداران آرسنال از پیروزی مقابل فولام تا حدود زیادی راحت شود. اما سه دقیقه مانده به اتمام مسابقه ژائو پالینیا توانست بازی را به تساوی بکشاند. در ازدحام بازیکنان آرسنال در خط دفاعی خود اما این ژائو پالینیا بود که باعث تقسیم امتیازات بین دو تیم شد.

نتیجه تلخی که هواداران آرسنال را نگران از ادامه روند خوب این تیم کرد. آرسنالی ها در فصل پیش در قواره مدعی قهرمانی بودند اما در این فصل نتوانستند به خوبی فصل قبل در هفته های ابتدایی امتیاز جمع کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ساعت بازی آرسنال و منچستریونایتد در هفته 4 لیگ برتر انگلیس/ دوئل حساس رقیبان سنتی | مارال نیوز
8 ماه قبل

[…] حساس و مهیج آرسنال و منچستر […]