کد خبر : 21436
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

سوابق و بیوگرافی الیاس حسنی بازیکن جوان پاری سن ژرمن

سوابق و بیوگرافی الیاس حسنی بازیکن جوان پاری سن ژرمن
بیوگرافی الیاس حسنی ملقب به امباپه جدی به همراه سوابق او به این شرح است.؛

با بازیکن جوان پاری سن ژرمن الیاس حسنی ملقب به امباپه جدید آشنا شویم. بیوگرافی الیاس الحسنی مهاجم پاری سن ژرمن به همراه سوابق او به این شکل می باشد.

پدر و مادر الیاس حسنی اهل مراکش هستند. وی فقط 19 سال سن دارد. الیاس حسنی می تواند برای تیم ملی مراکش فوتبال بازی کند. البته وی فعلا ترجیح داده در تیم های رده پایه فرانسه بازی کند. الیاس الحسنی تا کنون در سه دیدار برای تیم زیر 18 ساله های فرانسه گل زنی کرده است.

این بازیکن جوان و آینده دار پیش تر از این در تیم زیر 19 ساله های پی اس جی بازی می کرد. اخیرا او با تیم بزرگسالان این باشگاه قرارداد بسته تا هم تیمی مسی و امباپه شود.

لقب جالبی را نیز به الیاس حسنی داده اند. الیاس الحسنی را با نام امباپه جدید می شناسند.

الیاس حسنی

قرارداد بستن الیاس الحسنی با پاری سن ژرمن

این مهاجم دارای قدرت تمام کنندگی ویژه بالایی است. البته الیاس الحسنی به دلیل توانایی بالای خود امکان به کارگیری در پست های دیگر به جز خط حمله را نیز دارد.

چنانچه سرمربی پاری سن ژرمن تمایل داشته باشد تا از الیاس الحسنی در ترکیب خود استفاده کند می تواند از او در پست وینگر بهره ببرد. مهاجم دومی که در پشت امباپه با تغذیه مسی و نیمار می تواند روزهای خوبی برای پاری سن ژرمن بسازد.

الیاس الحسنی در منطقه ای به نام کرتیل فرانسه که نزدیک به پایتخت این کشور است به دنیا آمده است. وی به دلیل تولد در فرانسه دارای تابعیت فرانسه است. البته مشکلی برای بازی کردن برای تیم ملی مراکش نیز ندارد.

حالا باید دید در آینده تصمیم او برای انتخاب تیم ملی فوتبال کدام کشور خواهد بود. مطمئنا مسئولان فدراسیون مراکش نیز با وی مذاکراتی خواهند داشت تا به تیم پدری خود بازی کند.

حسنی در تیمهایی همچون پاریس اف سی و کرتیل نیز در رده های پایه پیش تر از این بازی کرده بود. او در تیم ملی فرانسه در زیر 17 ساله ها 2 بازی رسمی داشته است. وی برای زیر 18 ساله های فرانسه نیز در 3 بازی 2 گل به ثمر رسانده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بیوگرافی وینسنت ابوبکر و سوابق مهاجم النصر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] سوابق، عملکرد و بیوگرافی وینست ابوبکر به […]