کد خبر : 29539
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰

تأکید «فائزه العماری» مادر امباپه بر ماندگاری فرزندش در پی اس جی

تأکید «فائزه العماری» مادر امباپه بر ماندگاری فرزندش در پی اس جی
فائزه العماری مادر کیلیان امباپه بعد از برگزاری نشست و جلسه با سران پاری سن ژرمن تاکید کرد که پسرش نمی خواهد در این فصل از پی اس جی جدا شود؛

فائزه العماری مادر کیلیان امباپه بعد از برگزاری نشست و جلسه با سران پاری سن ژرمن تاکید کرد که پسرش نمی خواهد در این فصل از پی اس جی جدا شود.

فائزه العماری یادآور شد فرزندش تصمیم خود را برای جدایی از پی اس جی برای تابستان سال آتی یعنی 2024 گرفته و وی می خواهد در فصل پیش رو همچنان در پاری سن ژرمن حضور داشته باشد.

با این وجود الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن از این حرفها استقبال نکرده است.

عدم تغییر موضع پاری سن ژرمن در قبال امباپه

موضع پی اس جی همچنان در قبال امباپه تمدید قرارداد با وی است. چنانچه این اتفاق نیز نیافتد بایستی او در همین تابستان از پی اس جی جدا شود. این بر خلاف خواسته فائزه العماری و خود امباپه است.

بایستی دید در روزهای آتی تکلیف پاری سن ژرمن و امباپه به کجا خواهد رسید. فائزه العماری مادر او نیز نقش کلیدی می تواند در تیم و باشگاه بعدی فرزندش ایفا کند.

امباپه مهره کلیدی پاری سن ژرمن در صورت جدایی از این تیم احتمالا راهی رئال مادرید شود. هر چند منچستریونایتد و چلسی نیز می توانند مشتریان جدی برای این ستاره باشند. حضور او در لیگ جزیره نیز می تواند رقابت های این لیگ را داغ کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها