کد خبر : 18858
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

سوال عجیب خبرنگار و پاسخ همراه با آرامش بازیکن حرفه ای

سوال عجیب خبرنگار و پاسخ همراه با آرامش بازیکن حرفه ای
سوالات عجیبی که از ادن هازارد پرسیده شده ولی او به صورت حرفه ای پاسخگویی سوالات بود.؛

بازیکن حرفه ای فوتبال باید هم در زمین ورزش و هم در بیرون از آن از اخلاق تبعیت کند. همچنین به صورت حرفه ای عمل کند. از کوره در نرفتن و پاسخ دهی به سوالات همراه با آرامش و واقع بینی انتظاری است که از تمامی ورزشکاران وجود دارد.

حملات و سوالات تندی از هازارد بازیکن تیم ملی فوتبال بلژیک در نشست خبری مطرح شد. اما او به معنای واقعی حرفه ای عمل کرد. این را در نوع سوالاتی که از ادن هازارد در نشست خبری پیش از دیدار با مراکش با آن مواجه شده بود می توانستیم متوجه شویم.

ادن هازارد با آرامش خاصی به تک تک سوالاتی که برخی از آنها حملات تند و نقدهای ناجوانمردانه بود پاسخ می داد.

یکی از خبرنگاران مراکشی از هازارد پرسید شما اضافه وزن دارید و باید این را قبول کنید. هازارد نیز با آرامش جواب داد روزانه تمرین می کند که آمادگیش را بالا ببرد. حالش نیز خوب است و در بازی گذشته نیز 65 دقیقه بازی کرد. پزشکان نیز وضعیت وی را زیر نظر قرار داده اند و از حمایتشان ممنونم.

سوال عجیب خبرنگار و پاسخ همراه با آرامش بازیکن حرفه ای

هازارد این را هم گفت که نقد کردن و انتقاد جزوی از فوتبال است. بایستی در زمین تمرکز کافی داشته باشیم و وظیفه خود را به خوبی سعی می کنیم انجام دهیم.

هازارد همچنین در خصوص ضعف بلژیک نیز گفت در این جام هنوز هویت خودشان را پیدا نکرده اند. البته هنوز بازیکنانی با تجربه بالا و برترین دروازه بان جهان با هافبک هایی قوی در اختیار دارند. هازارد این را هم یادآور شد بازی به بازی بهتر خواهند شد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها