کد خبر : 29417
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷

افزایش ضررهای اینتر میلان و مواجهه با 830 میلیون یورو بدهی

افزایش ضررهای اینتر میلان و مواجهه با 830 میلیون یورو بدهی
نیویورک تایمز در خبری فاش ساخت که باشگاه اینتر میلان با ضرر سهمگین و همچنین بدهی بالایی مواجه است. بدهی که ممکن است این باشگاه را در معرض فروش قرار دهد؛

نیویورک تایمز در خبری فاش ساخت که باشگاه اینتر میلان با ضرر سهمگین و همچنین بدهی بالایی مواجه است. بدهی که ممکن است این باشگاه را در معرض فروش قرار دهد.

کوهی از بدهی هایی که به اعلام نیویورک تایمز به 830 میلیون یورو بدهی نیز می رسد. میزان زیان اینتر میلان نیز به رقم 400 میلیون یورو رسیده است. ژانگ در حال آنالیز و در نظر گرفتن شرایط برای فروختن اینتر میلان است.

با توجه به راهیابی اینتر میلان به فینال لیگ قهرمانان این بهترین مقطع برای فروش باشگاه می باشد. همچنین فرصت مناسبی برای خروج از چنین فشارهای مالی فراهم شده است.

استیون ژانگ

به پنجره باز شده نقل و انتقالاتی فصل اروپا نیزنزدیک می شویم. چنین موضوعی کار برای باشگاهی همچون اینتر را شاید دشوار کند. با وجود این که اینتر میلان سعی در حفظ تمام مهره های کلیدی خود برای فصل بعد است با این وجود شاید آینده باری اینتر میلان به شکل دیگری رقم زده شود.

تعیین شدن وضعیت باشگاه و فروش یا نفروختن آن و همچنین نحوه تعیین تکلیف بدهی ها می تواند تکلیف اینتر میلان را برای فصل بعد مشخص کند. سران این باشگاه به زودی مشخص خواهند کرد که چه تصمیمی در این باره می گیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها